ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Πανελλήνιο συνέδριο διανομέων Peugeot 2019 στο Άμστερνταμ
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία το ετήσιο συνέδριο του Δικτύου Διανομέων της για το έτος 2019 στο Άμστερνταμ, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του Νέου 208 και e-208.
Η συγκεκριμένη παρουσίαση σηματοδότησε τη μετάβαση της Peugeot στη νέα φάση πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της, αρχής γενομένης με το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208, το οποίο διαθέτει 340 km αυτονομία.
Η premium γαλλική μάρκα σημειώνει σταθερά ανοδική τροχιά πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, ενώ παρουσιάζει αυξητική τάση και το 2019, κατέχοντας μία από τις κορυφαίες θέσεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Στο συνέδριο παρευρέθη το σύνολο του πανελλαδικού Δικτύου Επίσημων Διανομέων της Peugeot, καθώς και τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας. Παρουσιάστηκαν οι δείκτες CSI της εταιρείας, με βάση τους οποίους η συνολική ικανοποίηση των πελατών της μάρκας ξεπερνά σε ποσοστό το 97%. Συζητήθηκαν επίσης ζητήματα νέων τεχνολογιών και καινοτομίας, αλλά και η εναρμόνιση της μάρκας με τις νέες προδιαγραφές χαμηλών εκπομπών ρύπων, όπως αυτές ορίστηκαν από τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία.
Ο Γενικός Διευθυντής της Peugeot, κ. Πέτρος Πιπερίδης έκανε έναν απολογισμό της πολύ επιτυχημένης χρονιάς που διανύεται και επιπλέον, παρουσίασε τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους της Peugeot για το 2020, δίνοντας έμφαση στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της μάρκας, η οποία αποτελεί ορόσημο για την πορεία της Peugeot.
Η premium γαλλική μάρκα σημειώνει σταθερά ανοδική τροχιά πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, ενώ παρουσιάζει αυξητική τάση και το 2019, κατέχοντας μία από τις κορυφαίες θέσεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Στο συνέδριο παρευρέθη το σύνολο του πανελλαδικού Δικτύου Επίσημων Διανομέων της Peugeot, καθώς και τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας. Παρουσιάστηκαν οι δείκτες CSI της εταιρείας, με βάση τους οποίους η συνολική ικανοποίηση των πελατών της μάρκας ξεπερνά σε ποσοστό το 97%. Συζητήθηκαν επίσης ζητήματα νέων τεχνολογιών και καινοτομίας, αλλά και η εναρμόνιση της μάρκας με τις νέες προδιαγραφές χαμηλών εκπομπών ρύπων, όπως αυτές ορίστηκαν από τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία.
Ο Γενικός Διευθυντής της Peugeot, κ. Πέτρος Πιπερίδης έκανε έναν απολογισμό της πολύ επιτυχημένης χρονιάς που διανύεται και επιπλέον, παρουσίασε τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους της Peugeot για το 2020, δίνοντας έμφαση στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της μάρκας, η οποία αποτελεί ορόσημο για την πορεία της Peugeot.