ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων για τη Mazda παγκοσμίως και ειδικότερα στην Ευρώπη
Μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις της σε όλο τον κόσμο σημείωσε η Mazda, καθώς στο διάστημα από 1 Απριλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2019 πραγματοποίησε 1.106.000 συνολικές πωλήσεις.
Στην Ευρώπη η Mazda κατέγραψε αύξηση 14% με τη Γερμανία να πραγματοποιεί 54.000 πωλήσεις (+10%), ενώ οι πωλήσεις στην Μεγάλη Βρετανία έφτασαν τις 27.000 μονάδες, με 7% ετήσια αύξηση και παρά τις τάσεις της αγοράς.
Στην «εντός έδρας» αγορά της Ιαπωνίας, η Mazda κατέγραψε πωλήσεις που έφτασαν τις 139.000 μονάδες, ενώ οι πωλήσεις στην αγορά της Β. Αμερικής ανήλθαν στις 305.000 μονάδες.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις των διοικούντων η Mazda σε παγκόσμια κλίμακα έχει αναθεωρήσει το στόχο της στις 1.500.000 μονάδες από 1.550.000 που ήταν αρχικά.
Στην Ευρώπη, το Mazda CX-30 απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και μαζί με τον επαναστατικό βενζινοκινητήρα Skyactiv-X συνέβαλαν στην αύξηση του συνολικού όγκου των πωλήσεων. Και τα δύο αυτά προϊόντα αναμένεται να ωθήσουν τις πωλήσεις σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα παγκοσμίως. Τα καλά νέα της μάρκας συμπληρώνονται και από το μεγάλο αριθμό βραβείων που κατάκτησαν παγκοσμίως τα μοντέλα κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου του οικονομικού έτους που κλείνει στις 31 Μαρτίου του 2020.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Στην Ευρώπη η Mazda κατέγραψε αύξηση 14% με τη Γερμανία να πραγματοποιεί 54.000 πωλήσεις (+10%), ενώ οι πωλήσεις στην Μεγάλη Βρετανία έφτασαν τις 27.000 μονάδες, με 7% ετήσια αύξηση και παρά τις τάσεις της αγοράς.
Στην «εντός έδρας» αγορά της Ιαπωνίας, η Mazda κατέγραψε πωλήσεις που έφτασαν τις 139.000 μονάδες, ενώ οι πωλήσεις στην αγορά της Β. Αμερικής ανήλθαν στις 305.000 μονάδες.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις των διοικούντων η Mazda σε παγκόσμια κλίμακα έχει αναθεωρήσει το στόχο της στις 1.500.000 μονάδες από 1.550.000 που ήταν αρχικά.
Στην Ευρώπη, το Mazda CX-30 απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και μαζί με τον επαναστατικό βενζινοκινητήρα Skyactiv-X συνέβαλαν στην αύξηση του συνολικού όγκου των πωλήσεων. Και τα δύο αυτά προϊόντα αναμένεται να ωθήσουν τις πωλήσεις σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα παγκοσμίως. Τα καλά νέα της μάρκας συμπληρώνονται και από το μεγάλο αριθμό βραβείων που κατάκτησαν παγκοσμίως τα μοντέλα κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου του οικονομικού έτους που κλείνει στις 31 Μαρτίου του 2020.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ