ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
H Bugatti Pur Sport έτοιμη για πολλές στροφές
Ο Stefan Winkelmann, ο επικεφαλής της Bugatti έχει προαναγγείλει την παρουσίαση δύο ειδικών εκδόσεων της Chiron για τον 2020 και έτσι μετά την Chiron Super Sport 300 ήρθε η σειρά της Chiron Pur Sport. Η οποία ναι μεν κινείται από την έκδοση των 1.500 PS του W16 με τα τέσσερα turbo αλλά εδώ ο θηριώδης κινητήρας μπορεί και ανεβαίνει μέχρι τις 6.900 rpm, 200 rpm πιο ψηλά σε σχέση με την στάνταρ έκδοση.
Παράλληλα η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι κατά 15% πιο κοντή, γεγονός που βελτιώνει τόσο την απόκριση όσο και τα χαρακτηριστικά απόδοσης του W16. Μάλιστα η Bugatti λέει πως οι τιμές της ελαστικότητας είναι εδώ κατά 40% καλύτερες.
Το αμάξωμα έχει ένα ακόμα πιο αεροδυναμικό εμπρός με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και με μια τεράστια αεροτομή πλάτους 1,9 m πίσω. Η οποία παράγει «κιλά κάθετης δύναμης», όπως χαρακτηριστικά λέει η Bugatti. Πιο αεροδυναμικές είναι και οι ζάντες των 20 ιντσών μπροστά και των 21 πίσω, ενώ στην ανάρτηση τα εμπρός ελατήρια είναι 65% πιο σκληρά μπροστά και 33% πίσω.
Η Bugatti σκοπεύει να κατασκευάσει συνολικά 16 Chiron Pur Sport, κάθε μια από τις οποίες θα κοστίζει 3,2 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων.
Πηγή: Car and Driver
Παράλληλα η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι κατά 15% πιο κοντή, γεγονός που βελτιώνει τόσο την απόκριση όσο και τα χαρακτηριστικά απόδοσης του W16. Μάλιστα η Bugatti λέει πως οι τιμές της ελαστικότητας είναι εδώ κατά 40% καλύτερες.
Το αμάξωμα έχει ένα ακόμα πιο αεροδυναμικό εμπρός με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και με μια τεράστια αεροτομή πλάτους 1,9 m πίσω. Η οποία παράγει «κιλά κάθετης δύναμης», όπως χαρακτηριστικά λέει η Bugatti. Πιο αεροδυναμικές είναι και οι ζάντες των 20 ιντσών μπροστά και των 21 πίσω, ενώ στην ανάρτηση τα εμπρός ελατήρια είναι 65% πιο σκληρά μπροστά και 33% πίσω.
Η Bugatti σκοπεύει να κατασκευάσει συνολικά 16 Chiron Pur Sport, κάθε μια από τις οποίες θα κοστίζει 3,2 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων.
Πηγή: Car and Driver