Σε ευρωπαϊκό έδαφος ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης του Toyota Aygo, το εμπορικό λανσάρισμα του οποίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο τέλος της επόμενης χρονιάς.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ που καλύπτει τις επιφάνειες του αμαξώματός του, είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς οι σχεδιαστικές ομοιότητες με το μεγαλύτερο σε διαστάσεις Yaris.

Ο πανομοιότυπος σχεδιασμός των πίσω φωτιστικών σωμάτων είναι ενδεικτικός της προσπάθειας που καταβάλλουν οι Ιάπωνες ώστε να διαμορφώσουν μια ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, η οποία θα ακολουθούν όλα τα μοντέλα τους, ανεξαρτήτως μεγέθους και προδιαγραφών.

Το νέο Toyota Aygo σχεδιάστηκε και εξελίσσεται από την Toyota Europe αποτελώντας ένα αμιγώς ευρωπαϊκό προϊόν. Μάλιστα σε αντίθεση με τη σημερινή γενιά του, δεν θα υπάρξει η γνωστή συνεργασία με το PSA Group και ειδικότερα με τις Peugeot και Citroen, οι οποίες αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το A Segment και να τερματίσουν την παραγωγή των 108 και C1 αντιστοίχως.

Πέρα, λοιπόν, από τις σχεδιαστικές ομοιότητες με το Toyota Yaris, το Aygo θα βασίζεται και στην ίδια πλατφόρμα, η οποία με τις απαραίτητες τροποποιήσεις θα προσαρμοστεί στα μέτρα και τα σταθμά ενός καθαρόαιμου αυτοκινήτου πόλης.

Δεδομένη, επίσης, θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου κάτω από το καπό της δεύτερης γενιάς του αυτοκινήτου, ο οποίος θα συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε με μια αυτοματοποιημένο μονάδα με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

Οι πιθανότητες να δούμε ένα υβριδικό σύνολο κάτω από τις επιφάνειες του νέου Toyota Aygo είναι μικρές μιας και κάτι τέτοιο θα εκτόξευε το κόστος του δημοφιλούς city car, ενώ για την ώρα τουλάχιστον οι Ιάπωνες δεν έχουν στα πλάνα τους την εξέλιξη μιας ηλεκτροκίνητης εκδοχής.