Η συγκεκριμένη έκδοση θα πωλείται παράλληλα με τα συμβατικά μοντέλα, ενώ είναι πολύ πιθανό να διαθέτει την διάταξη που παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο Tivoli EVR, το οποίο διέθετε έναν ηλεκτροκινητήρα 127 ίππων. Ωστόσο, εδώ θα δούμε το Korando δίχως τον επαυξητικό ντίζελ, κάτι που σημαίνει πως το Korando EV θα φορτίζει μόνο στην πρίζα. Σχεδιαστικά, το νέο Korando θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο περσινό πρωτότυπο XAV-Adventure Concept, ενώ το σύστημα πρόωσης της EV εκδοχής του θα προέρχεται από την ινδική Mahindra. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το νέο Korando θα παρουσιαστεί σε περίπου ένα με δύο χρόνια και η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του το 2019.

 

πηγή: caroto.gr