Έτσι, η συνολική ισχύς του γνωστού δίλιτρου TSI ανέβηκε στα 200 άλογα ενώ αυξημένη είναι και η ροπή, στα 380 Νm (30Νm περισσότερα από πριν), η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.800 μέχρι και τις 5.000 σ.α.λ. Στα μηχανικά μέρη, όπως συνηθίζει η SEAT στο κορυφαίο Leon, θα το εφοδιάσει με το σύστημα Adaptive Chassis Control (DCC), ένα πιο εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό που προσομοιώνει την λειτουργία ενός μπλοκέ.

Αισθητικά οι επεμβάσεις είναι μάλλον περιορισμένες, ακολουθώντας την γενικότερη τάση που υιοθέτησε η εταιρία στην ανανέωση όλης της γκάμας του μοντέλου. Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί εικόνες από το εσωτερικό, αλλά είναι προφανές ότι θα διαθέτει την ίδια 8ιντση οθόνη και υποστήριξη για ασύρματη φόρτιση στην κεντρική κονσόλα.

Σχετικά με τις επιδόσεις η Seat δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικό, αλλά μάλλον δεν θα υπάρχει απόκλιση από τα 5,7 δλ. του Cupra 290. Από πλευράς εξοπλισμού το νέο Leon Cupra που θα λανσαριστεί αρχές 2017 -με τετρακίνηση συνδυάζεται μόνο η στέισον ST έκδοση(!)- θα περιλαμβάνει όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, ενώ θα υπάρχει και ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο καθώς και επιλογή εισόδου χωρίς κλειδί και ανάφλεξη με κουμπί στην κονσόλα.

πηγή: caroto.gr