Στην γνωστή plug-in υβριδική διάταξη που χρησιμοποιεί η BMW και στην περίπτωση της 530e υπάρχει ένας δίλιτρος turbo των 180 ίππων με οκτάρι Steptronic που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς (υπάρχει και σε τετρακίνητη έκδοση). Κάτω από τα πίσω καθίσματα υπάρχει συστοιχία μπαταρίας χωρητικότητας 9,2 kWh και με την προσθήκη της ισχύος των 95 ίππων του ηλεκτροκινητήρα η συνολική ανέρχεται στα 255 άλογα με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 6,1 δλ. (μέση κατανάλωση στα 2 λίτρα/100 χλμ.).

Η τοποθέτηση της μπαταρίας έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αλλοιωθεί η πρακτικότητα του πορτμπαγκάζ, ενώ ο χρόνος φόρτισης είναι λιγότερος από 7 ώρες σε οικιακό δίκτυο και περίπου 3 ώρες με ταχυφορτιστή. Σχετικά με την αυτονομία αυτή αρκεί για θεωρητικά 45-50 χιλιόμετρα, ενώ για καθαρή ηλεκτροκίνηση η ταχύτητα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 90 χλμ./ώρα.


caroto.gr