Η συγκεκριμένη Mercedes αποδίδει 536 άλογα στον τροχό και 676 Nm ροπής. Σύμφωνα με τους Φιλανδούς, αν προσθέσει κανείς τις απώλειες που προκύπτουν, το μοτέρ της GLA αποδίδει 600 άλογα ισχύος και 800 Nm ροπής. Με τον τρόπο αυτό έχουμε πλέον και επίσημα να κάνουμε με την ισχυρότερη Mercedes GLA όλων των εποχών, η οποία φορά τη Stage 4 βελτίωσης της EPD, στην οποία περιλαμβάνονται νέα τουρμπίνα, αλλαγμένη αντλία καυσίμου και ψεκασμός, διάφορες επεμβάσεις στα «σωθικά» του κινητήρα από την AMS Performance, αλλά και μια εντελώς νέα εξάτμιση της Frequency Intelligent Exhaust.

Προς το παρόν, η φινλανδική εταιρεία βελτιώσεων δεν ανακοινώνει τη βελτίωση στις επιδόσεις της πανίσχυρης αυτής Mercedes GLA. Επίσης, υπάρχουν μια σειρά από αλλαγές σε ανάρτηση (νέα ρυθμιζόμενη με χαμήλωμα της απόστασης από το έδαφος), φρένα (νέες δαγκάνες εμπρός-πίσω), και τροχούς (από την HRE Performance), που φροντίζουν να συμβαδίσουν με τα νέα δεδομένα ισχύος της GLA. Τέλος, η φιλανδική εταιρεία EPD προσφέρει στο αμάξωμα της βελτιωμένης GLA και μια νέα μεγάλη πίσω αεροτομή, καινούργια πλαϊνά σπόιλερ, αλλά και έναν νέο μαύρο πίσω διαχύτη.

 

 

πηγή: newsauto.gr