Μπορεί η πρεμιέρα του νέου Renault Megane να μην έφερε τα πάνω κάτω στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων (σ.σ.: ας μη λησμονούμε πως το γαλλικό hatchback εισέρχεται στις ταπεινές του εκδόσεις στην πιο δύσκολη από πλευράς ανταγωνισμού αρένα της ευρωπαϊκής αγοράς), μολαταύτα η συνέχεια του… σίριαλ των Γάλλων αναμένεται να είναι αισθητά πιο… βροντερή, με τη Renault να ετοιμάζεται για την πρεμιέρα της κορυφαίας έκδοσης του μοντέλου, πιθανότητα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία ανοίγει τις πύλες της σε λίγες μέρες από σήμερα.

Με τον Patrice Ratti, το αφεντικό της RenaultSport, να έχει με πρόσφατες δηλώσεις του ξεκαθαρίσει το τοπίο αναφορικά με τον τύπο της μετάδοσης που θα διαθέτει το νέο RS –οι Γάλλοι, για λόγους χαρακτήρα, κόστους αλλά και απλότητας στη γραμμή παραγωγής, φαίνεται πως για μια ακόμα φορά θα επιμένουν στην κίνηση στους εμπρός τροχούς επιχειρώντας μάλιστα να πάρουν… πίσω το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring από το VW Golf Clubsport S- μεγάλο ερωτηματικό παραμένει μέχρι και αυτή τη στιγμή αναφορικά με το ποιος θα είναι ο κινητήρας που θα αναλάβει να κινήσει την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου. Κατά πάσα πιθανότητα, με δεδομένες τις αυστηρές νόρμες που αφορούν στις εκπομπές ρύπων, ο γνώριμος από το παρελθόν F4RT 2λιτρος κινητήρας θα τοποθετηθεί οριστικά στο ράφι δίνοντας τη θέση του σε ένα άλλο, αγνώστων μέχρι τώρα στοιχείων, μηχανικό σύνολο, το οποίο θα αποδίδει περί τους 300 ή και παραπάνω ενδεχομένως ίππους.

Με δεδομένη την τεχνική και όχι μόνο συνεργασία των Γάλλων της Renault (και των Nissan-Infiniti, ασφαλώς) με την Mercedes, ας μην εκπλαγούμε αν τελικά δούμε κάτω από το καπό του νέου Megane RS έναν 2λιτρο κινητήρα τούρμπο με γερμανική υπογραφή! Και πιθανότητα, εφόσον προκριθεί μια τέτοια λύση, εκείνον της A45 AMG, με διαφορετικές ασφαλώς ρυθμίσεις και απόδοση.

Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της γαλλικής φίρμας φαίνεται να έχουν ήδη αποφασίσει να διαθέσουν το νέο Megane RS τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού EDC (βλ. διπλού συμπλέκτη), που είδαμε στο Clio RS.

Μια ακόμα καινοτομία της κορυφαίας έκδοση του νέου Megane, η οποία θα είναι διαθέσιμη, όπως ακριβώς συμβαίνει με τα Civic Type-R και Focus RS, αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, θα είναι η ενσωμάτωση του συστήματος τετραδιεύθυνσης 4Control που «φορά» σήμερα η έκδοση GT, με τη διαφορά ότι εδώ οι ρυθμίσεις θα είναι εμφανώς πιο «επιθετικές».

Δεν μένει λοιπόν παρά να δούμε αν τελικά επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που θέλουν τους Γάλλους να παρουυσιάζουν στην κοσμοπολίτικη Γενεύη το νέα Megane RS. Με την ευκαιρία αξίζει να θυμίσουμε ότι στην ίδια εκδήλωση οι Ιάπωνες της Honda θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά την έκδοση παραγωγής του νέου και επίσης 5θυρου Civic Type-R.

Πηγή: 4troxoi.gr