To νέο Hyundai έχει και στέισον έκδοση
Το νέο Hyundai i30 Tourer θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στην Έκθεση της Γενεύης…
Όπως είναι φυσικό η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται από τη από τη μεσαία κολώνα και πίσω, ενώ το μήκος έχει αυξηθεί στα 4,585 μέτρα (από τα 4,34 του hatchback). Tο μεταξόνιο φυσικά δεν έχει αλλάξει και παραμένει στα 2,65 μέτρα αλλά το μεγαλύτερο μήκος έχει εκτοξεύσει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 602 λίτρα, τιμή από τις κορυφαίες της κατηγορίας και όχι μόνο. Η οποία, αν αναδιπλωθεί (ασύμμετρα) η πλάτη του πίσω καθίσματος, μπορεί να φτάσει και τα 1.650 λίτρα, νούμερο που θα κολάκευε και πολύ μεγαλύτερα στέισον.
Ο διάκοσμος κινείται στα ίδια πλαίσια με αυτά του hatchback, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη γκάμα των κινητήρων. Η οποία εκτός από τον ατμοσφαιρικό 1.400άρι με τα 100 άλογα περιλαμβάνει το νέο 3κύλινδρο 1.0 T-GDI, που με τη βοήθεια turbo, άμεσου ψεκασμού (υπάρχουν μπεκ 6 οπών και η πίεση φτάνει τα 200 bar), αποδίδει 120 άλογα και 170 Nm. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και η ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή εξαγωγή, ενώ πιο ψηλά θα υπάρχει ο 4κύλινδρος 1.4 T-GDI των 140 ίππων και των 242 Nm, που θα μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT.
Ο diesel των 1.600 κυβικών θα είναι διαθέσιμος με 95, 110 και 133 ίππους –η μέγιστη ροπή του θα είναι στα 275 Nm- και θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το 7DCT που προαναφέραμε. Από κει και πέρα το πλαίσιο, σύμφωνα με την Κορεάτικη εταιρεία, είναι κατά 53% πιο άκαμπτο από το προηγούμενο, θα υπάρχει πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και δυνατότητες διασύνδεσης smartphones.
caroto.gr