Το πρώτο plug-in υβριδικό Mini
Συναρπαστική, ακαριαία απόδοση ισχύος και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων
Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της premium Βρετανικής μάρκας κυκλοφορεί μέσα στο 2017 και είναι το κατ' εξοχήν Mini παντός εδάφους για την πόλη και την ύπαιθρο, που προσφέρεται τώρα και σε ηλεκτρική έκδοση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Η διασκεδαστική οδήγηση -σήμα κατατεθέν των Mini- μπαίνει σε ηλεκτρική και ουσιαστικά αθόρυβη διάσταση, με χαρακτηριστικό τη συναρπαστική, ακαριαία απόδοση ισχύος και τις μηδενικές εκπομπές CO2.
Από τον Ιούνιο του 2017, η εμφάνιση του Mini Cooper S E Countryman ALL4 στους δρόμους θα κάνει το πιο ευρύχωρο και χρηστικό μοντέλο της premium Βρετανικής μάρκας πρωτοπόρο στον τομέα της αποτελεσματικής και βιώσιμης μετακίνησης. Το πρώτο plug-in υβριδικό Mini δεν προσφέρει μόνο σπορ συμπεριφορά στο δρόμο και εκτός ασφάλτου, αλλά και τη δυνατότητα οδήγησης εντελώς ηλεκτρικά, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 2.3 – 2.1 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52 – 49 γρ/χλμ) θα είναι διαθέσιμο στους τοπικούς εμπόρους από τις 24 Ιουνίου του 2017.
Το υβριδικό σύστημα του Cooper S E Countryman ALL4 αποτελείται από ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα με τεχνολογία TwinPower Turbo και από ένα συγχρονισμένο ηλεκτροκινητήρα. Σε συνδυασμό αποδίδουν 224 ίππους, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 6,8΄΄.
Η ισχύς του κινητήρα καύσης μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου Steptronic. Ο ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μονής σχέσης, δύο σταδίων. Η ελεγχόμενη συνεργασία ανάμεσα στις δύο κινητήριες μονάδες συνθέτει ένα ηλεκτρικό, τετρακίνητο σύστημα το οποίο βελτιστοποιεί την ευελιξία και τη σταθερότητα στο δρόμο, εξασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετική ελκτική πρόσφυση στο χιόνι και σε άλλες ολισθηρές επιφάνειες.
Σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας το σύστημα κίνησης του Cooper S E Countryman ALL4 δίνει μία εμπειρία υβριδικής οδήγησης. Στην εκκίνηση λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, κάτι που συνεπάγεται ουσιαστικά αθόρυβη λειτουργία. Όπως ισχύει σε όλους τους ηλεκτρικούς κινητήρες, η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από στάση.
Όταν η ταχύτητα πλησιάσει τα 80 χλμ ο θερμικός κινητήρας μπαίνει διακριτικά σε λειτουργία. Ο διακόπτης eDrive δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να συνεχίσει να οδηγεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, εφόσον το επιθυμεί: στο πρόγραμμα MAX eDRIVE, το Cooper S E Countryman ALL4 μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 125 χλμ με μηδενικούς ρύπους. Η ηλεκτρική αυτονομία του πρώτου plug-in υβριδικού Mini είναι 40 χιλιόμετρα.
Η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται γι’ αυτό είναι αποθηκευμένη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Η μπαταρία φορτίζεται σε συμβατική οικιακή πρίζα ή για μεγαλύτερη ισχύ, σε ειδικό wallbox ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Η φόρτιση διαρκεί από 2:15 έως 3:15 ώρες.
Η απόδοση και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, η έξυπνα ελεγχόμενη συνεργασία του με το θερμικό κινητήρα και η premium ποιότητα και αξιοπιστία όλων των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος είναι το αποτέλεσμα της τεχνολογίας eDrive του ομίλου BMW. Η μπαταρία υψηλής τάσης συνοδεύεται από εγγύηση 6 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων.
Το Cooper S E Countryman ALL4 συνδυάζει το καινοτόμο σύστημα κίνησης με την ευχρηστία και το χαρακτηριστικό στιλ της σύγχρονης γκάμας μοντέλων της φίρμας.
Η απόλαυση της αποκλειστικά ηλεκτροκίνητης οδήγησης συνεπάγεται ελάχιστους περιορισμούς στους εσωτερικούς χώρους. Ο χώρος αποσκευών του υβριδικού μοντέλου είναι 405 λίτρα και μπορεί να επεκταθεί στα 1275 λίτρα με την ανάκλιση των πίσω καθισμάτων.
Επιπλέον, η γκάμα βασικού εξοπλισμού είναι εξαιρετικά πλούσια. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται σπορ τριάκτινο τιμόνι, προγράμματα οδήγησης Μini για εξατομικευμένη ρύθμιση του αυτοκινήτου και το σύστημα πλοήγησης στο οποίο περιλαμβάνεται το Visual Boost radio με οθόνη υπολογιστή ταξιδιού 6,5 ιντσών στο κεντρικό όργανο, καθώς και το Controller στην κεντρική κονσόλα.
Πηγή: Newsbeast.gr