Το δύσκολο έργο της επιλογής των πιο εντυπωσιακών πρωτότυπων στην ιστορία της Porsche ανέλαβαν οι αρχισχεδιαστές της γερμανικής φίρμας, Peter Varga και Ivon van Hulten, αποκαλύπτοντας  σε ένα ολιγόλεπτο video άγνωστες πτυχές αυτοκινήτων που μπορεί να μην κατέληξαν στη γραμμή παραγωγής, ωστόσο, σημάδεψαν με την παρουσία τους την εξελικτική πορεία των προτάσεων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από τη συγκεκριμένη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά η Porsche Typ 754 «Τ7», το πρωτότυπο που αποτέλεσε τη σχεδιαστική βάση πάνω στην οποίο «χτίστηκε» η πρώτη γενιά της εμβληματικής 911. Δημιουργός της Typ 754 ήταν ο Ferdinand Porsche, o οποίος εν έτη 1959 θεμελίωσε τις βασικές σχεδιαστικές αρχές που ακολουθεί ακόμα και η σημερινή γενιά του θρυλικού sportscar.

H τετράθυρη και τετραθέσια Porsche 989 ακολουθεί στην τέταρτη θέση της σχετικής λίστας. Αν και στα τέλη της δεκαετίας του 1980 η ιδέα ενός sportscar που θα προσφέρει τις ανέσεις μιας μπερλίνας θεωρήθηκε μάλλον ακραία, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά υλοποιήθηκε, παρατηρώντας την Porsche Panamera να γίνεται ένας από τους πυλώνες ανάπτυξης της γκάμας της γερμανικής φίρμας.

Στο νούμερο τρία της κατάταξης φιγουράρει μια Cayenne. Για την ακρίβεια μια Cayenne χωρίς οροφή, η οποία ωστόσο έμεινε στα «συρτάρια» της Porsche. Αντιθέτως, η 918 Spyder είχε την τύχη να περάσει στις γραμμές παραγωγής του Τσουφενχάουζεν, διεκδικώντας μάλιστα  τον τίτλο μίας εκ των κορυφαίων προτάσεων στην ιστορία της γερμανικής φίρμας.

Από ένα plug-in υβριδικό υπεραυτοκίνητο, η Porsche πέρασε στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Το πρωτότυπο Mission E φιγουράρει στην κορυφή της λίστας, αποκαλύπτοντας το ηλεκτροκίνητο μέλλον της γερμανικής φίρμας. Πέρα από τις τέσσερις θέσεις στο εσωτερικό του και τις ισορροπημένες αναλογίες ενός τετράθυρου coupe, το Mission E Concept υπόσχεται εκρηκτικές επιδόσεις και εξίσου εντυπωσιακή αυτονομία.

Η απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται ξεπερνά τους 600 ίππους, την ίδια στιγμή που η αυτονομία αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα. Ας σημειωθεί πως 15 λεπτά της ώρας θα είναι αρκετά ώστε οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου να ανακτήσουν το 80% του ηλεκτρικού φορτίου τους.