Η ισπανική φίρμα δεν διαθέτει προς το παρόν κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στις τάξεις της, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, αυτό πρόκειται να αλλάξει στο κοντινό μέλλον και μάλιστα ριζικά.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η Seat σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα της τέσσερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα ξεκινώντας από το αυτοκίνητο πόλης, Mii και το Leon τα οποία θα αποκτήσουν ηλεκτρικές εκδόσεις από το 2019.

Το πρώτο μοντέλο της Seat που αναμένεται να λάβει το ηλεκτρικό χρίσμα θα είναι πιθανότατα το Mii το οποίο έχει ήδη δώσει το στίγμα του ως πρωτότυπο από το Mobile World Congress που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, στα τέλη Φεβρουαρίου.

Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα, ότι ο επικεφαλής της Seat, Luca de Meo, χρησιμοποιεί ήδη ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο Mii, βασισμένο στο VW eUp!, για τις μετακινήσεις του από το κέντρο της Βαρκελώνης, στα κεντρικά της Seat στο Martorell.

Το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Seat θα είναι μια αντίστοιχη έκδοση του Leon η οποία θα λανσαριστεί μαζί με την νέα γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου αξιοποιώντας την αρχιτεκτονική MQB και τεχνολογία αντίστοιχη του VW eGolf.

Όπως επίσης αποκάλυψε ο Luca de Meo, από τα ηλεκτρικά σχέδια της Seat δεν εξαιρείται το Ibiza το πέρασμα του οποίου στην αρχιτεκτονική MQB, το καθιστά «φιλικό» προς την υιοθέτηση ηλεκτρικής τεχνολογίας ωστόσο επί του παρόντος το συγκεκριμένο σχέδιο βρίσκεται υπό διερεύνηση.

Ηλεκτρική έκδοση αναμένεται να περιλαμβάνει στην γκάμα του και το νέο μεσαίο SUV της Seat το οποίο θα διατεθεί σε πενταθέσιες και επταθέσιες εκδόσεις και θα δώσει το στίγμα του ως πρωτότυπο, μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Επίσης όπως επίσης έχουν αφήσει να εννοηθεί οι Ισπανοί, η Seat έχει ένα ακόμα crossover μοντέλο στα σχέδιά της που, σύμφωνα με τις συστάσεις, φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία και το οποίο επίσης θα συμπεριλάβει μια ηλεκτρική έκδοση στις τάξεις του.

Σε κάθε περίπτωση, η ηλεκτρική στρατηγική του ομίλου VW για το 2020 αναμένεται να ανοίξει ακόμα περισσότερες ηλεκτρικές προοπτικές για την ισπανική φίρμα καθώς όπως δηλώνει και ο επικεφαλής της Seat «Είμαστε μέλος ενός ομίλου που αποτελεί τον μεγαλύτερο επενδυτή σε έρευνα και εξέλιξη παγκοσμίως. Το 2020 θα έχουμε ακόμα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα μας με αφετηρία την αρχιτεκτονική MEB».

Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική του VW Group σχεδιάζεται εξαρχής ως «ηλεκτρική» προκειμένου να φιλοξενήσει μοντέλα του γερμανικού ομίλου που θα εξοπλίζονται αποκλειστικά με ηλεκτρικά μοτέρ, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερη ευελιξία στη διάταξη.
Όπως εξάλλου σημειώνει στέλεχος της Seat, «πρόκειται για μια ιδιαιτέρως ευέλικτη αρχιτεκτονική που μπορεί εύκολα να μεταβάλλει το μήκος της, δίνοντας μας έτσι περισσότερη ελευθερία και τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε κάτι εντελώς διαφορετικό το οποίο θα είναι αμιγώς Seat».