Ένα ακόμα πιθανό σκάνδαλο που σχετίζεται με τις εργοστασιακές τιμές των εκπομπών ρύπων πλανάται πάνω από την ευρωπαϊκή ήπειρο, μετά και την ανακοίνωση του γερμανικού υπουργείου μεταφορών ότι εντόπισε συσκευή παραποίησης ρύπων στο Fiat 500X.

Για την ώρα δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπόθεση, ωστόσο, οι γερμανικές αρχές δεσμεύονται να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της έρευνας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, η «πέτρα του σκανδάλου» στην προκειμένη περίπτωση είναι το Fiat 500X και ειδικότερα ένα πρόσθετο εξάρτημα στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων του αυτοκινήτου, το οποίο τίθεται εκτός λειτουργίας 90 λεπτά μετά την έναυση του κινητήρα.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Fiat μπαίνει στο στόχαστρο των γερμανικών αρχών για τη χρήση παράνομων εξαρτημάτων που έχουν ως σκοπό την παραποίηση των ρύπων κατά τη διάρκεια των τυποποιημένων μετρήσεων, ωστόσο, όπως και στο παρελθόν έτσι και σήμερα η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αρνείται τις κατηγορίες.