Daimler και Bosch συμπράττουν για premium «ρομποτικά» ταξί με ορίζοντα το 2020
Οι δύο γερμανικές εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους η οποία θα εστιάσει στην εξέλιξη τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης με την προοπτική εφαρμογής σε ένα στόλο ρομποτικών ταξί, premium προδιαγραφών.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και ο προμηθευτής Robert Bosch ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την εξέλιξη τεχνολογιών οι οποίες θα αποτελέσουν τη βάση για ένα στόλο αυτόνομων ταξί τα οποία αναμένεται να αναλάβουν… υπηρεσία από τα τέλη της δεκαετίας.
Οι δύο εταιρείες αρχικά θα επικεντρωθούν στην εξέλιξη software αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 και 5, δηλαδή αντίστοιχων συστημάτων που απαιτούν τη συνδρομή του οδηγού υπό ορισμένες συνθήκες (επίπεδο 4) ή που δεν απαιτούν καθόλου ανθρώπινη παρέμβαση (επίπεδο 5) με στόχο την τοποθέτησή τους σε οχήματα που θα κινούνται στον αστικό ιστό αναλαμβάνοντας τον ρόλο ταξί.
Σύμφωνα με το όραμα των Daimler και Bosch, τα οχήματα θα υπάγονται σε μια υπηρεσία που θα επιτρέπει στους πελάτες να καλέσουν τα αυτόνομα ταξί μέσω εφαρμογών στα κινητά τους τηλέφωνα, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τύπο του αυτοκινήτου βάσει των αναγκών τους και της διαδρομής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τη συνεργασία της με την Bosch, η Daimler έχει ήδη ανακοινώσει από τον Ιανουάριο ότι θα παράσχει στόλο αυτόνομων αυτοκινήτων Mercedes-Benz με τεχνολογία που έχει εξελιχθεί in-house από τη γερμανική φίρμα.
Όσο για την Bosch, προκειμένου να μην χάσει την νέα κούρσα αυτονομίας στην οποία επιδίδονται πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες, διατηρώντας την θέση της ως έναν από τους μεγάλους προμηθευτές των αυτοκινητοβιομηχανιών, τον περασμένο Μάρτιο ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη γνωστή εταιρεία κατασκευής επεξεργαστών Nvidia με την προοπτική εξέλιξης υπερυπολογιστών που θα αποτελέσουν τη βάση για προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και θα είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν σε κάθε πιθανό σενάριο.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι παρά το γεγονός ότι οι Bosch και Daimler τοποθέτησαν τον ορίζοντα εξέλιξης της αυτόνομης τεχνολογίας για το 2020, όπως επισήμαναν, ο στόχος είναι ουσιαστικά να την θέσουν σε εφαρμογή όσο το δυνατόν συντομότερα.