Mercedes-AMG GLC 63 2017: To SUV δίδυμο με τις επιδόσεις sportscar
Οι Γερμανοί αποκαλύπτουν τις ΑΜG εκδόσεις –απλή και S- των GLC και GLC Coupe με υποσχέσεις για πολύ περισσότερα από όσα συνιστά η SUV προσωπικότητά τους.
Η γερμανική φίρμα κάνει τα αποκαλυπτήρια των κορυφαίων εκδόσεων του μεσαίου SUV της τόσο την «απλή» όσο και στην coupe εκδοχή του, εν όψει της πρεμιέρας τους σε αμερικανικό έδαφος και συγκεκριμένα στην προσεχή έκθεση της Νέας Υόρκης.
Το πανίσχυρο μηχανικό σύνολο στις GLC 63 και 63 S σε αμφότερες τις εκδόσεις αμαξώματος συμπληρώνεται από το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με την σφραγίδα του Affalterbach το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή της τελευταίας, προσαρμοσμένης στις σπορ απαιτήσεις των AMG εκδόσεων, εκδοχής συστήματος τετρακίνησης 4Matic+.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης δίνει προτεραιότητα στον πίσω άξονα, μεταφέροντας ωστόσο ένα ποσοστό ροπής στον μπροστινό άξονα, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Επίσης, στον καλύτερο έλεγχο του πανίσχυρου διδύμου των SUV υπό ακραίες συνθήκες, συμβάλλει και η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης που στην περίπτωση των απλών GLC 63 είναι μηχανικό ενώ στις εκδόσεις S, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
Την εικόνα των SUV με την σφραγίδα της AMG συμπληρώνει η τελευταία εκδοχή ρυθμιζόμενης αερανάρτησης τριών θαλάμων της φίρμας η οποία δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταβάλλει τη διαμόρφωσή τους ανάλογα με τις απαιτήσεις του και τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες.
Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε καταιγιστικές επιδόσεις οι οποίες συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα για τις «απλές» AMG εκδόσεις της GLC και GLC Coupe και σε 3,8 δευτερόλεπτα για τις κορυφαίες S, ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.
Προκειμένου να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, αξίζει να αναφερθεί ότι τους ίδιους χρόνους επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα εμφανίζει και η Mercedes-AMG GT η οποία στις εκδόσεις Coupe και Roadster χρειάζεται για το συγκεκριμένο «sprint» 4,0 δευτερόλεπτα ενώ στην κορυφαία S απαιτεί 3,8 δευτερόλεπτα και παρά το γεγονός ότι η τελευταία εξοπλίζεται με την ισχυρότερη, 522 ίππων, εκδοχή του V8 κινητήρα.
Το στίγμα της AMG φροντίδας στο γερμανικό SUV αναλαμβάνουν εξωτερικά να δώσουν μια σειρά από στοιχεία όπως η χαρακτηριστική κάθετη γρίλια η οποία αντλεί την έμπνευσή της από την Panamericana 300 SL και η οποία τοποθετείται επίσης στην AMG GT R ενώ την εικόνα συμπληρώνουν ο πιο επιθετικά σχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης, οι μεγαλύτεροι θόλοι όπου φιλοξενούνται τροχοί 19 ιντσών και 20 ιντσών (S) και οι τετραπλές τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης, μεταξύ άλλων, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί η γνώριμη πολεμική εικόνα με τα σπορ προδιαγραφών τιμόνι, καθίσματα και πεντάλ και τις χαρακτηριστικές λεπτομέρειες από ανθρακόνημα που διανθίζουν το πανταχού παρόν δέρμα των επενδύσεων.