Nissan 370Z Heritage Edition: Ένας βετεράνος στη Νέα Υόρκη
Η ιαπωνική φίρμα επανέρχεται στο αειθαλές 370Ζ από το floor της έκθεσης της Νέας Υόρκης με μια νέα επετειακή έκδοση προς τιμήν του «μακρινού» προγόνου του 240Z.
Με αφορμή την επερχόμενη επέτειο των 50 χρόνων από το λανσάρισμα του εμβληματικού 240Ζ η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει στην έκθεση της Νέας Υόρκης, μια νέα επετειακή εξοπλιστική έκδοση του αειθαλούς 370Ζ.
«Εδώ και πέντε δεκαετίες υπήρξε ένας μεγάλος αριθμός ειδικών εκδόσεων και εξοπλιστικών πακέτων Z που έδιναν μια αίσθηση εξατομίκευσης η οποία έρχεται απευθείας από τις μεγάλες εκθέσεις. Η νέα Heritage Edition του 370Z για το 2018 τιμά αυτήν την παράδοση προσφέροντας ένα μείγμα διαχρονικότητας, σύγχρονου design και επιδόσεων», ανέφερε ο υπεύθυνος προϊοντικού σχεδιασμού της Nissan στις ΗΠΑ προλογίζοντας την νέα έκδοση.
H Heritage Edition του ιαπωνικού coupe θα είναι διαθέσιμη σε Chicane Yellow ή Magnetic Black αποχρώσεις με ειδικά για την περίσταση, σχεδιασμένα γραφικά στο εξωτερικό τους ενώ το εσωτερικό διαθέτει από κίτρινες πινελιές και διάφορα ιδιαίτερα αισθητικά στοιχεία που να αποτυπώνουν τον χαρακτήρα της έκδοσης και στις δύο περιπτώσεις.
Παράλληλα με τις ιδιαίτερες αισθητικές λεπτομέρειες η Heritage Edition επωφελείται επίσης από όλες εκείνες τις αλλαγές που η Nissan εισήγαγε στο σπορ coupe της για το 2018, έτσι διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μαύρο αεροδυναμικό διαχύτη, ματ χειρολαβές ενώ στο εσωτερικό ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί με ένα νέο στις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων.
Κυρίαρχος κάτω από το καπό της Heritage Edition παραμένει ο V6 των 332 ίππων ο οποίος εκτός από το παραπάνω κιβώτιο μπορεί να συνδυαστεί προαιρετικά και με το αυτόματο των επτά σχέσεων.
Πέρα από τα ιδιαίτερα στοιχεία της έκδοσης θα άξιζε να σημειωθεί ίσως ότι παρόλο που το 370Ζ βρίσκεται ουσιαστικά στην αγορά από το 2008 και έχει φτάσει μέχρι σήμερα με ορισμένες αναβαθμίσεις, δεν δείχνει εκτός τόπου και χρόνου στο «floor» της Νέας Υόρκης δίπλα στις νέες αφίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποτελώντας ένα δείγμα μιας πιο σπαρτιατικής, πιο «αθώας» τεχνολογικά και πιο διασκεδαστικής εποχής της αυτοκίνησης του πρόσφατου παρελθόντος.