Δεν αποτελεί μυστικό ότι το υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG παρουσιάστηκε κεκλεισμένων των θυρών στο περιθώριο της πρόσφατης έκθεσης της Γενεύης. Αν και επρόκειτο για ένα event που απευθυνόταν σε λίγους και εκλεκτούς συνοδευόμενο με μια επίφαση εμπιστευτικότητας, όλο και κάποιες πληροφορίες κατάφεραν να διαρρεύσουν για τις εξωτικές προδιαγραφές που συνοδεύουν το φιλόδοξο εγχείρημα της γερμανικής φίρμας.

Σύμφωνα με αυτές, στην καρδιά του θα βρεθεί μια μετεξέλιξη του μηχανικού συνόλου που η γερμανική φίρμα χρησιμοποίησε στo νικηφόρο μονοθέσιό της στην F1 για το 2016, W07 Hybrid.

Στην περίπτωση του supercar ο υπερτροφοδοτούμενος V6 των 1,6 λίτρων θα συνδυάζεται με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, εκ των οποίων τα δύο θα αναλάβουν να κινούν τον μπροστινό άξονα ενώ τα άλλα δύο το σύστημα υπερτροφοδότησης και το στροφαλοφόρο άξονα, αντίστοιχα.

Ανεξαρτήτως διάταξης, η πληροφορία που εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο είναι ότι η συνδυαστική ισχύς του μηχανικού συνόλου αναμένεται να διαμορφωθεί σε 1.020 ίππους, μέγεθος το οποίο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος το οποίο δεν θα ξεπεράσει τα 1.320 κιλά θα του εξασφαλίσει καταιγιστικές επιδόσεις.

Παράλληλα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το γερμανικό supercar θα μπορεί να κινηθεί για περίπου 50 χλμ. αξιοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά, το Project One θα κατασκευαστεί σε 275 μονάδες εκ των οποίων οι 225 έχουν ήδη βρει τους μελλοντικούς τους κατόχους. Μεταξύ των ιδιαιτεροτήτων που συνοδεύουν την αγωνιστική υπόστασή του συγκαταλέγεται και η υποχρέωση ενός σημαντικού service κινητήρα κάθε 50.000 χλμ. καθώς ας μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο που φτάνει τις 11.000 σ.α.λ το οποίο έλκει την καταγωγή του από την κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Οι υπόλοιπες προδιαγραφές αλλά και οι υπόλοιπες λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο οπότε και το γερμανικό supercar θα πραγματοποιήσει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση.