Το φλερτ του Affalterbach με την ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2013 από την εξαιρετικά σπάνια αλλά απολύτως ρεαλιστική SLS AMG Electric Drive η οποία ανέλαβε να προετοιμάσει το έδαφος για την κατά AMG ηλεκτροκίνηση και να δώσει ένα σαφές στίγμα για τις προθέσεις των Γερμανών σε ό,τι αφορά τους ηλεκτρικούς ίππους υψηλών επιδόσεων.

Το επόμενο αντίστοιχο κεφάλαιο αναμένεται να γραφτεί με το Project One, το υβριδικό supercar των 1.020 ίππων με τεχνολογία από την F1 το οποίο θα παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο από την Φρανκφούρτη, αποτελώντας την νέα κορυφή της πυραμίδας της φίρμας.

Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν η ηλεκτροκίνηση δεν θα παραμείνει για πολύ αποκλειστικό προνόμιο των κορυφών καθώς όπως ήδη έχουν ανακοινώσει οι Γερμανοί, η εντυπωσιακή τετράθυρη AMG GT η οποία παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης ως πρωτότυπο με τα διακριτικά EQ+, θα λανσαριστεί τόσο με συμβατικό κινητήρα όσο και ένα πανίσχυρο υβριδικό σύνολο σε μια έκδοση η οποία αναμένεται το 2020.

Και πάλι όμως η ηλεκτροκίνηση δεν θα σταματήσει εκεί για το βελτιωτικό οίκο της γερμανικής φίρμας, καθώς όπως σημειώνει ο Tobias Moers σε ερώτηση σχετικά με την προσθήκη ηλεκτροκίνητων στην γκάμα του Affalterbach, «Δεν ξέρω πότε θα συμβεί αλλά θα συμβεί. Η AMG δεν έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το μέλλον. Πρέπει να προσαρμοστούμε στις νέες απαιτήσεις και κανονισμούς και πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά αναζητώντας νέες καινοτόμες λύσεις».

Εξάλλου όπως έχει ήδη πει από το “floor” του Detroit, ο Ola Kallenius, επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Mercedes-Benz, χωρίς να αφήνει περιθώρια παρερμηνείας των προθέσεων της γερμανικής φίρμας, θα υπάρξουν τόσο υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις της AMG καθώς και εκδόσεις επιδόσεων με την υπογραφή του Affalterbach για την νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων της γερμανικής φίρμας με τα διακριτικά EQ.