VW Polo 2018: Σε αντίστροφη μέτρηση για την νέα γενιά
Σαραντα δύο χρόνια και 14 εκατομμύρια πωλήσεις μετά την πρώτη εμφάνισή του, το δημοφιλές supermini της VW ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα, έκτη γενιά του η οποία δίνει τα διαπιστευτήριά της μέσω ενός teaser video πριν την επικείμενη πλήρη αποκάλυψή της.
Με αφορμή την επικείμενη πρεμιέρα της νέας γενιάς του Polo, η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο teaser video του δημοφιλούς supermini επαναβεβαιώνοντας την έναρξη της παραγωγής του εντός του προσεχούς καλοκαιριού αλλά και δίνοντας την ευκαιρία παρατήρησης των χαρακτηριστικών που θα ορίσουν την έκτη γενιά του.
Έτσι, κάτω από τις μετριοπαθώς ανασχεδιασμένες επιφάνειες του 42χρονου πλέον Polo, θα βρεθεί η ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική με την κωδική ονομασία ΜQB AO και η οποία έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής μέσω του προσφάτως νέου Seat Ibiza.
H νέα αρχιτεκτονική αναμένεται και στην περίπτωση του Polo να περιορίσει το συνολικό βάρος παρά και την μικρή αλλά σημαντική αύξηση των διαστάσεων του μοντέλου η οποία σε συνδυασμό με το νέο πάτωμα, υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα που θα προσφέρει το γερμανικό supermini.
Στο μέτωπο των κινητήρων, η γκάμα του Polo θα απαρτίζεται από τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα συμπεριλαμβανομένου του νέας τεχνολογίας κινητήρα του 1,5 λίτρου TSI Evo που πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στο Golf.
Από τις μεγαλύτερες προτάσεις της VW αναμένεται να προέλθει και το τεχνολογικό παλμαρέ του supermini το οποίο οι Γερμανοί θα φροντίσουν να εξοπλίσουν με μια πληθώρα συστημάτων τα οποία θα αναλάβουν να ανεβάσουν και άλλο τον πήχη σε ό,τι αφορά την παρεχόμενη άνεση, ασφάλεια και χρηστικότητα στην supermini κατηγορία.
Από τις διαθέσιμες επιλογές -και- του νέου Polo δεν θα λείψει η έκδοση GΤΙ η οποία μάλιστα αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της ιδιαιτέρως σύντομα και για την ακρίβεια στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο, μαζί με την υπόλοιπη γκάμα του supermini το οποίο αναμένεται να διατεθεί αμέσως μετά τη γερμανική διοργάνωση.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα επιλεγεί για την ισχυρότερη έκδοση της γκάμας, αν και προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Polo GTI θα επωφεληθεί από το δίλιτρο TSI ισχύος 197 ίππων που έχει στο παρελθόν αξιοποιηθεί και από το VW Golf.
Επίσης, όπως έχει ανακοινώσει εμμέσως πλην σαφώς η VW, η νέα γενιά του Polo πλην των γνωστών εκδόσεων αμαξώματος θα αποτελέσει τη βάση και για ένα subcompact crossover το οποίο αν και δεν αναμένεται να μοιράζεται την ίδια ονομασία με το δημοφιλές supermini μοιράζεται πολλά από τα χαρακτηριστικά του.