Στην ηλεκτροκίνηση επενδύουν και οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να ακολουθήσουν το… ρεύμα της εποχής αλλά και να επιλύσουν το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που αντιμετωπίζουν οι μεγαλουπόλεις της χώρας.

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της GAC Motor, η οποία πρόκειται να δαπανήσει το ποσό των 6,5 δισεκατομμύρια δολαρίων με σκοπό να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα.

Το νέο εργοστάσιο της GAC Motor θα καλύπτει μια έκταση πέντε τετραγωνικών χιλιομέτρων και όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του, στα τέλη του 2018, θα παράγει σε ετήσια βάση 200.000 μονάδες.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της GAC Motor, στόχος αποτελεί η πώληση 20.000 ηλεκτροκίνητων οχημάτων τον χρόνο μέχρι το 2020, μια πρόβλεψη αρκετά μετριοπαθής κρίνοντας από τα μεγέθη της κινεζικής αγοράς και δεδομένης της σταδιακής μεταστροφής του καταναλωτικού κοινού προς τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις.

Να σημειώσουμε πως η Κινά αποτελεί με διαφορά τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον πλανήτη, ξεπερνώντας το 2016 τις 645.000 μονάδες.

Μάλιστα, η κινεζική νομοθεσία επιβάλλει στις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην τοπική αγορά τη σταδιακή αύξηση του μεριδίου των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ώστε το 2020 το 12% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται επί κινεζικού εδάφους να κινούνται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.