Τη μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν ένα τετράτροχο που πλησιάζει όσο κανένα άλλο στο πρόσφατο παρελθόν της τεχνικές προδιαγραφές των μονοθεσίων της Formula 1 θα έχουν όσοι κατάφεραν να εξασφαλίσουν ένα από τα 275 αντίτυπα του Mercedes-AMG Project One.

Mε αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από την ίδρυσή της, η γερμανική φίρμα επέλεξε να δημιουργήσει το απόλυτο hypercar, μεταφέροντας σχεδόν αυτούσια την τεχνολογία από τo Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 στους δημόσιους δρόμους.

Κάθε ένα από τα 275 αντίτυπα του Project One, θα εφοδιαστεί με μια μονάδα ισχύος που παραπέμπει σε εκείνη που χρησιμοποιούν τα «ασημένια βέλη» της Mercedes-AMG Petronas.

Αφετηρία για το υβριδικό σύνολο αποτελεί ο V6 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων, ο οποίος προσαρμόστηκε στον βαθμό που του επιτρέπουν οι εξεζητημένες προδιαγραφές του στις απαιτήσεις ενός «συμβατικού» τετράτροχου.

Με το ρελαντί στις 4.000 σ.α.λ. και όριο λειτουργίας στις 13.500 σ.α.λ., ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απαιτεί συντήρηση κάθε 50.000 χιλιόμετρα, πριν επιστρέψει στην AMG για την ανακατασκευή του.

Το εξακύλινδρο σύνολο συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι τοποθετούνται στον μπροστινό άξονα επιτρέποντας στο Project One να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η αυτονομία που του χαρίζουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βάρους 100 κιλών φτάνει τα 15 χιλιόμετρα, χωρίς ωστόσο να έχει προσδιοριστεί αν η φόρτισή τους θα πραγματοποιείται και μέσω του ηλεκτρικού δικτύου παροχής ενέργεια ή κατά την κίνηση του αυτοκινήτου.

Η συνδυαστική ισχύς του hypercar της Mercedes-AMG  θα ξεπερνά του 1.000 ίππους, την ίδια στιγμή που το συνολικό βάρος δεν υπερβαίνει τα 1.400 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών.

Καθώς και τα 275 αντίτυπα του Project One έχουν ήδη προπωληθεί άγνωστη παραμένει και η τιμή της κορυφαίας πρότασης στην ιστορία της Mercedes-AMG.