Την υβριδική τεχνολογία πρόκειται να υιοθετήσουν όλες, ανεξαιρέτως οι εκδόσεις της επόμενης γενιάς του Audi A8 σε μια προσπάθεια περαιτέρω περιορισμού τόσο της κατανάλωσης καυσίμου όσο και των εκπομπών ρύπων.

Το υβριδικό σύνολο θα τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 48V, η φόρτιση των οποίων θα πραγματοποιείται κατά τη διαδικασία πέδησης με τη συμβολή του εναλλάκτη.

Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, το ίδιο σύστημα θα συμβάλλει στο έργο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παράγοντας 12 kW και 60 Nm ροπής.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η εξοικονόμηση καυσίμου θα ανέρχεται σε 0,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, καθώς ο κινητήρας θα έχει τη δυνατότητα να διακόπτει τη λειτουργία του όταν αυτή δεν κρίνεται απαραίτητη για έως 45 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες μεταξύ 30 και 160 χλμ./ώρα.

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα της Audi θα προσφέρεται τόσο στις βενζινοκίνητες όσο και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου A8, χωρίς μάλιστα  να αποκλείεται η ενσωμάτωσή του και σε πιο προσιτές προτάσεις της γερμανικής φίρμας.