H Nissan έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για την ανανεωμένη εκδοχή του μεγαλύτερου SUV της στην Ευρώπη το οποίο, μεταξύ άλλων, προθέτει στην περιπετειώδη εξίσωση και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της ιαπωνική φίρμας, ProPilot.

Εκτός από τις νέες δυνατότητες του παραπάνω συστήματος, το ιαπωνικό SUV επωφελείται από τις οικείες αλλαγές που συνοδεύουν όλα τα νεότερα μοντέλα της Nissan, διαθέτοντας ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα στο γνωστό μοτίβο “V”, μεγαλύτερη γρίλια, νέα πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας και νέους προβολείς ομίχλης.
Πέρα από τις αισθητικού περιεχομένου αλλαγές που αφορούν την εξωτερική του όψη, το νέο X-Trail ενσωματώνει και πολλές νέες χρήσιμες λειτουργικότητες, όπως το σύστημα που επιτρέπει το άνοιγμα της πέμπτης ηλεκτρικής θύρας με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα, τα προαιρετικά αυτόματα ρυθμιζόμενα κεντρικά φωτιστικά σώματα, οι νέου σχεδιασμού ζάντες των 18 ιντσών ενώ την εικόνα συμπληρώνουν νέες επιλογές χρωμάτων για το αμάξωμα.

Επιστρέφοντας στο κυρίαρχο στοιχείο της ανανέωσης, το σύστημα ProPilot, μπορεί να ελέγξει το σύστημα διεύθυνσης, τον κινητήρα και την πέδηση κατά την κίνηση σε αυτοκινητοδρόμους τόσο σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας όσο και σε υψηλότερες ταχύτητες.

Εκτός από τις δυνατότητες αυτόνομης κίνησης στις παραπάνω συνθήκες, το σύστημα διαθέτει επίσης τη δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και αναγνώρισης ενδεχόμενου κινδύνου κατά την οπισθοπορεία, ενεργοποιώντας αυτομάτως τα φρένα σε περίπτωση που εντοπίσει τον κίνδυνο ατυχήματος. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα παραμένουν αμετάβλητα, ξεκινώντας από τον diesel κινητήρα των 130 ίππων ο οποίος συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με CVT σε δικίνητες ή σε τετρακίνητες εκδόσεις. Αντίστοιχες δυνατότητες διαμόρφωσης αναφορικά με τα συστήματα μετάδοσης της κίνησης προσφέρει και ο ισχυρότερος diesel των 2,0 λίτρων με ισχύ 177 ίππους που προστέθηκε πέρυσι στο portfolio του X-Trail.

Για εκείνους που επιλέξουν την βενζίνη, μοναδική επιλογή παραμένει ο turbo των 1,6 λίτρων απόδοσης 163 ίππων ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με κίνηση στους δύο μπροστινούς τροχούς και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.