Porsche 911 Turbo S Exclusive Series: Επιδόσεις από… χρυσό
Η γερμανική φίρμα δίνει τα διαπιστευτήρια μιας νέας, εντυπωσιακής όσο και ισχυρότερης έκδοσης της 911 Τurbo S η οποία θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό και κατασκευάστηκε για να ξεχωρίζει.
Μπορεί να μην χρειάζεται κανείς πολλά επιχειρήματα για να αποδεχθεί ότι η 911 αποτελεί ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ωστόσο η Porsche αποφάσισε να προσθέσει ένα ακόμα ισχυρό ατού στο ούτως ή άλλως εγνωσμένου κύρους προφίλ της.
Ο λόγος για την νέα, περιορισμένης παραγωγής 911 Τurbo S Exclusive Series η οποία θα κατασκευαστεί σε 500 αντίτυπα και εκτός από το χρυσίζουσα απόχρωση των εξωτερικών της επιφανειών έχει να επιδείξει και μια αναβαθμισμένη εκδοχή του εξακύλινδρου των 3,8 λίτρων με απόδοση που φτάνει τους 607 ίππους.
Εκτός από την χαρακτηριστική μεταλλική απόχρωση η οποία αποτελεί αποκλειστικότητα για την συγκεκριμένη έκδοση, η 911 Τurbo S Exclusive αυξάνει την περιεκτικότητά της σε ανθρακονήματα με τα αναβαθμισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα να αποτελούνται αποκλειστικά από το συγκεκριμένο υλικό.
Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό όπου κυριαρχεί το ακριβό δέρμα με τις σπορ χρυσές ρίγες, τις κίτρινες ραφές και τις λεπτομέρειες από ανθρακόνημα. Επίσης με δεδομένη την ιδιαιτερότητα της έκδοσης η Porsche θα διαθέσει στους ιδιοκτήτες της και μια σειρά από αξεσουάρ, ένα ρολόι και ένα σετ αποσκευών που απηχούν το σχεδιασμό και τους χρωματισμούς της Turbo S Exclusive και τα οποία επίσης θα διατεθούν σε πολύ περιορισμένο αριθμό.
Σε ό,τι αφορά την τεχνολογική της υπόσταση, εκτός από την επιπλέον ισχύ, η Turbo S Exclusive επωφελείται από κεραμικά δισκόφρενα με μαύρες δαγκάνες που φέρουν το έμβλημα της Porsche σε χρυσή απόχρωση και κρύβονται πίσω από τις νέου σχεδιασμού ζάντες με αντίστοιχου χρώματος λεπτομέρειες που «ντύνουν» τους τροχούς των 20 ιντσών.
Το εξοπλιστικό της παλμαρέ συμπληρώνει το σύστημα διαχείρισης ροπής της γερμανικής φίρμας PASM το οποίο σε συνδυασμό με το σύστημα τετραδιεύθυνσης αναλαμβάνουν να διαχειριστούν την ισχύ των 607 ίππων η οποία, αν και προς το παρόν οι Γερμανοί δεν δημοσιοποιούν μεγέθη, μειώνει το χρόνο της επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο παραπάνω από τρία δευτερόλεπτα.