Στα άδυτα της υβριδικής τεχνολογίας του νέου Αudi A8
Η γερμανική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα λίγες παραπάνω πληροφορίες για το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που θα εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις του Α8 εξοικονομώντας έως και 0,7 λίτρα καυσίμου/100 χλμ.
H Audi, εν όψει της πρεμιέρας της ναυαρχίδας της αποφάσισε να δώσει λίγες ακόμα λεπτομέρειες για το ήπιο υβριδικό σύστημα που θα εξοπλίζει όλες, ανεξαιρέτως τις εκδόσεις του Α8 προς όφελος της εξοικονόμησης στην κατανάλωση καυσίμου και κατ΄επέκταση του περιορισμού των εκπομπών ρύπων.
Το υβριδικό σύνολο θα τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 48V, η φόρτιση των οποίων θα πραγματοποιείται κατά τη διαδικασία πέδησης με τη συμβολή του εναλλάκτη.
Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, το ίδιο σύστημα θα συμβάλλει στο έργο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παράγοντας 12 kW και 60 Nm ροπής, ενώ θα συνδράμει και στις κρύες εκκινήσεις.
Επιπλέον σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, ο κινητήρας θα έχει τη δυνατότητα να διακόπτει τη λειτουργία του όταν αυτή δεν κρίνεται απαραίτητη για έως 40 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα, επανεκκινώντας χωρίς την παραμικρή υστέρηση με την συνδρομή του παραπάνω συστήματος, λειτουργία που θα έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου έως και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ.
Επίσης οι μηχανικοί της Audi κατέληξαν σε ένα ευφυές σύστημα start/stop το οποίο θα τίθεται σε λειτουργία από την ταχύτητα των 22 χλμ./ώρα και θα συνεργάζεται με μία κάμερα στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου. Όταν η κάμερα «αντιληφθεί» ότι το προπορευόμενο όχημα ξεκινά, ο κινητήρας θα επανεκκινεί αυτομάτως ακόμα και αν ο οδηγός έχει το πόδι του στο πεντάλ φρένου, επισπεύδοντας έτσι τη διαδικασία επανεκκίνησης.
Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα της Audi θα προσφέρεται τόσο στις βενζινοκίνητες όσο και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου A8, χωρίς μάλιστα να αποκλείεται η ενσωμάτωσή του και σε πιο προσιτές προτάσεις της γερμανικής φίρμας.