H τετράθυρη Mercedes-AMG GT Concept θα δώσει το παρών στο Goodwood
Με αφορμή την συμπλήρωση μισού αιώνα από την ίδρυση της AMG, η παρουσία του Affalterbach στο Goodwood θα είναι παραπάνω πληθωρική σε ό,τι αφορά το παρελθόν αλλά και με αυξημένες δόσεις μέλλοντος.
Η γερμανική φίρμα γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια της AMG και για αυτό ακριβώς το λόγο σχεδιάζει να βρεθεί πάνοπλη στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood στα τέλη Ιουνίου, φέρνοντας μαζί της ορισμένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα του Affalterbach.
Eκτός ωστόσο από τις καθιερωμένες εκδόσεις όπως η E 63 S Sedan, η GT C Roadster, η SLS AMG Black Series, η σκληροπυρηνική GT R καθώς και μια ρέπλικα της εμβληματικής 300 SEL 6.8 η οποία απετέλεσε εφαλτήριο για την πορεία της AMG, στη βρετανική διοργάνωση θα βρεθεί και η «φρέσκια» AMG GT Concept η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης φέρνοντας στο προσκήνιο την ιδέα μιας τετράθυρης εκδοχής της AMG GT –και όχι μόνο.
Όπως έχει γίνει γνωστό, το εντυπωσιακό concept car εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει τον γνωστό V8 των 4,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας την εξωπραγματική ισχύ των 805 ίππων η οποία μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή ενός ευφυούς συστήματος διαχείρισης ροπής. Αυτό σύμφωνα με τις συστάσεις σημαίνει ότι το AMG GT Concept μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο που δεν ξεπερνά τα τρία δευτερόλεπτα.
Αυτό που μένει να δούμε λοιπόν είναι αν οι Γερμανοί θα επιχειρήσουν να δοκιμάσουν το βήμα του AMG GT Concept στην περίφημη κατάβαση του Goodwood ή αν συνοδεύσουν την παρουσία του εκεί με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την άφιξή του και για την εισαγωγή της συγκεκριμένης υβριδικής τεχνολογίας στο λεξιλόγιο του Affalterbach.
Σε κάθε περίπτωση πάντως εκτός από τα παραπάνω εμβληματικά μοντέλα της AMG, στο Goodwood θα βρεθεί επίσης και η Mercedes-AMG Petronas F1 W05 έχοντας στο τιμόνι της τον πρωταθλητή Nico Rosberg καθώς και οι θρυλικές W 125 του 1937, η Mercedes-Simplex των 40 ίππων του 1902 όπως επίσης και η W 25 του 1934 η οποία θεωρείται ως το πρώτο «Ασημένιο Βέλος» μαζί με δύο αγωνιστικές C-Class DTM από το 1994 και το 2005.