Μετά την εμφάνισή του στο GP του Μονακό ως καμουφλαρισμένου πρωτότυπου υπό την «καθοδήγηση» του Niko Hulkenberg, το Megane RS κάνει μια ακόμα εξίσου καμουφλαρισμένη εμφάνιση με φόντο τον ευρωπαϊκό βορρά όπου συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της επίσημης πρεμιέρας του στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Αν και η Renault εξακολουθεί να προσφέρει πληροφορίες με το σταγονόμετρο, οι νέες εικόνες δεν μπορούν να κρύψουν ορισμένα αδιάψευστα στοιχεία της ταυτότητας του ως το νέο μέλος των «hot-hatch».
Σε αυτά συγκαταλέγονται το χαρακτηριστικό μοτίβο των LED φωτιστικών σωμάτων που ακροβολίζονται στο μπροστινό τμήμα παραπέμποντας σε καρό σημαία, οι εισαγωγές αέρα στους θόλους και ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί στο κέντρο την τραπεζοειδή απόληξη της εξάτμισης.
Aν και προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημο ή ανεπίσημο δείγμα από την εικόνα του εσωτερικού του, η «πολεμική ατμόσφαιρα» αναμένεται να συνεχιστεί και εκεί, με κυρίαρχα στοιχεία τα δερμάτινα σπορ καθίσματα και τις πινελιές από ανθρακονήματα να δίνουν τον τόνο.
Ακόμα λιγότερες είναι οι πληροφορίες που αφορούν τον κινητήρα του καθώς η Renault έχει περιοριστεί στην αποκάλυψη του κιβωτίου του Megane RS το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.Για τον κινητήρα η επικρατέστερη εκδοχή είναι η αξιοποίηση μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου των 1,8 λίτρων που εφοδιάζει το Alpine 110 και ο οποίος στην περίπτωση του Megane RS αναμένεται να προσεγγίζει τους 300 ίππους.
Όποιο και να είναι το ακριβές μέγεθος της ισχύος αυτό θα συνεχίσει να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Σε κάθε περίπτωση όμως στην ομαλή μετάδοση της γενναιόδωρης ισχύος στην άσφαλτο, θα δώσει το «παρών» το σύστημα τετραδιεύθυνσης του Megane σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή.