Πιστή στην υπόσχεσή της η γερμανική φίρμα αποκάλυψε τη νέα, έκτη γενιά του δημοφιλούς supermini της το οποίο με μήκος 4,053 μ, πλάτος 1,75 ύψος 1,44 μ. και μεταξόνιο 2,,56 μ. –έναντι 2,47 μ. στην μέχρι σήμερα γνωστή γενιά- είναι μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από ενώ οι εξασφαλίσεις της νέας αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται, το καθιστούν και πιο τεχνολογικά ενημερωμένο από ποτέ.

Ενδεικτικό είναι ότι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ του γερμανικού supermini έχει αυξηθεί κατά 25% σε 351 λίτρα ενώ αν επιχειρήσουμε μία σύγκριση με το παρελθόν το νέο Polo είναι εξίσου μεγάλο με το Golf τέταρτης γενιάς.

Εκτός από τα προφανή πλεονεκτήματα της αύξησης των διαστάσεων του και με την συνδρομή της ευελιξίας που προσφέρει η νέα του αρχιτεκτονική στη διάταξη, το νέο Polo «φιλτράρει» τεχνολογία από μεγαλύτερες προτάσεις της VW, όπως το Golf συμπεριλαμβάνοντας στον εξοπλισμό του στοιχεία όπως το ενεργό cruise control, σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα ανίχνευσης κίνησης στα τυφλά σημεία, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED καθώς και ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος συνδυάζεται με μια οθόνη 8,0 ιντσών για το infotainment το οποίο προσφέρει σαφώς πολύ περισσότερες λειτουργίες. Επίσης για πρώτη φορά το Polo προσφέρει τη δυνατότητα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί.

  
Σε επίπεδο κινητήρων το γερμανικό supermini θα διατεθεί αρχικά με εννέα επιλογές προδιαγραφών Euro 6, ξεκινώντας, σε ό,τι αφορά την βενζίνη, από τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου με ισχύ 65 ίππων και φτάνοντας έως τον νέο TSI Evo του 1,5 λίτρου απόδοσης 150 ίππων και σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων. Στις diesel επιλογές πρωταγωνιστούν τα μοτέρ χωρητικότητας 1,6 λίτρων απόδοσης 80 και 95 ίππων.

Παράλληλα, το Polo θα συμπεριλάβει στις επιλογές του για πρώτη φορά και κινητήρα φυσικού αερίου, με την μορφή ενός TGI 1,0 λίτρου με απόδοση 90 ίππων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι όλοι οι κινητήρες με ισχύ από 95 ίππους θα μπορούν να εξοπλίζονται και με κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη, ενώ ανεξαιρέτως ισχύος τα μηχανικά σύνολα διαθέτουν start/stop και σύστημα ανάκτησης κατά την επιβράδυνση.  

Επίσης από την πρώτη ημέρα παραγγελιών της νέας γενιάς του το Polo θα είναι διαθέσιμο και ως GTi. Η σπορ έκδοση επωφελείται από δίλιτρο turbo κινητήρα με την γενναιόδωρη ισχύ των 200 ίππων.
Σχεδιαστικά αν και η VW ακολούθησε τα συνήθη αισθητικά πρότυπά της, χωρίς εκπλήξεις ορισμένες έξυπνες κινήσεις σε συνάρτηση και με τις αυξημένες διαστάσεις του, κυρίως στο σχεδιασμό του μπροστινού τμήματος, δίνουν στο supermini την αίσθηση ενός μεγαλύτερου και πιο «ώριμου» αυτοκινήτου.

Εκεί που η διαφορά γίνετα εντυπωσιακή είναι στο εσωτερικό όπου εκτός από την ψηφιοποίηση του πίνακα οργάνων και την υπερπληθώρα τεχνολογικού εξοπλισμού, το νέο Polo ενδίδοντας περισσότερο από ποτέ στο παιχνίδι των επιλογών εξατομίκευσης και παρέχοντας τη δυνατότητα για 13 διαφορετικές επιλογές σε ό,τι αφορά την αισθητική και τα χρώματα του ταμπλό αποκτά μια πιο pop υπόσταση. Ενδεικτικό είναι επίσης ότι η VW παρέχει επίσης 14 επιλογές για το χρώμα του αμαξώματος, 12 για τροχούς και 11 για τις επενδύσεις των καθισμάτων.

Χαρακτηριστικό της πιο νεανικά πληθωρικής, κατεύθυνσης σε επίπεδο επιλογών είναι στις διαθέσιμες εκδόσεις του Polo, περιλαμβάνεται και η έκδοση Beats η οποία διαθέτει σπορ καθίσματα, αυτοκόλλητα, τροχούς 16 ιντσών και ένα ηχοσύστημα απόδοσης 300 watt με την «έγκριση» του Dr. Dre.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι παραγγελίες για το νέο Polo αναμένεται να ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα, με αρχική τιμή για τη Γερμανία τα 12.975 ευρώ ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στις αρχές του 2018.