Μπορεί η αποκάλυψη της νέας γενιάς Χ3 να είχε προγραμματιστεί  σύντομα ωστόσο ένα λάθος από την αντιπροσωπεία της ΒMW στο Hong Kong, εμφάνισε το μεσαίο SUV νωρίτερα από το προγραμματισμένο, αποκαλύπτοντας την πλειονότητα των στοιχείων που συνοδεύουν την τρίτη κατά σειρά γενιά του.

Αρχικά, είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές της BMW ακολούθησαν μια εξελικτική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την σχεδίαση η οποία όμως φαίνεται να εγκαταλείπει τις πολλές ακμές προς όφελος πιο καμπύλων σχημάτων. Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται τα νέα ελκυστικά  φωτιστικά σώματα τα οποία πλαισιώνουν  μια μεγαλύτερη εκδοχή της χαρακτηριστικής γρίλιας των Βαυαρών.

Αν και προς το παρόν οι διαστάσεις της νέας Χ3 δεν έχουν αποκαλυφθεί, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η οριακή αύξησή τους καθώς και η αύξηση του μεταξονίου με αποτέλεσμα περισσότερη ευρυχωρία αλλά και πρακτικότητα στο εσωτερικό. Η πρώτη εικόνα του τελευταίου αποκαλύπτει  ότι η Χ3 ακολουθεί το ίδιο αισθητικό και τεχνολογικό μοτίβο με την γνώριμη Σειρά 5 υιοθετώντας έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια ευμεγέθη ανεξάρτητη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό για τις βελτιωμένες λειτουργίες του infotainment iDrive.

Όπως και να έχει με την ορατή αισθητική και τεχνολογική εξέλιξη της X3, στην αθέατη πλευρά της θα βρεθεί μια νέα πισωκίνητη αρχιτεκτονική από χάλυβα υψηλής αντοχής και συνθετικά υλικά η οποία αποτελεί μια παραλλαγή της πλατφόρμας της Σειράς 5 και η οποία συμβάλλει, μεταξύ άλλων, στον περιορισμό του βάρους μεταξύ 50 και 100 κιλών αναλόγως την έκδοση, διαδραματίζοντας ενεργό ρόλο στην βελτίωση των οδικών της χαρακτηριστικών αλλά και των μεγεθών οικονομίας. 

Τις προδιαγραφές της νέας Χ3 αναμένεται να πλαισιώσει μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με διάταξη διπλών ψαλιδιών στον μπροστινό άξονα και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες όπως προκύπτει από την πρώιμη αυτή διαρροή, θα υπάρξουν αρχικά τρεις εκδόσεις με την X3 M40i να επωφελείται από τον κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων ισχύος 360 ίππων και 500 Nm ροπής η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και τετρακίνηση και υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ. σε 4,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα ενώ ταυτότοχρονα η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 8,2 λίτρα/100 χλμ.

Στη διαρρόη αναφέρονται και δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις xDrive 20d και xDrive 30d οι οποίες υπόσχονται ενισχυμένη αποδοτικότητα με τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου να περιορίζονται σε 5,0 λίτρα/100 χλμ. στην πρώτη περίπτωση και σε 5,7 λίτρα/100 χλμ. στη δεύτερη.

Το ρόστερ αναμένεται να πλαισιώσουν και τετρακύλινδρες εκδόσεις βενζίνης με κινητήρα 2,0  λίτρων και ισχύ 250 ίππων ενώ σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να υπάρξει και plug-in υβριδική έκδοση στα πρότυπα της Χ5 xDrive40e αλλά και μια αυθεντική έκδοση επιδόσεων με την υπογραφή του M Division με ισχύ που θα ξεπεράσει τους 400 ίππους.