Δοκιμή: Alfa Romeo Giulia 2.2 D 180 PS
Οι πισωκίνητες μπερλίνες επιστρέφουν στη γραμμή παραγωγής της μιλανέζικης φίρμας μαζί με τη λάμψη από το ένδοξο παρελθόν της.
Συνηθίζουν να λένε πως το πρώτο βήμα είναι το δυσκολότερο. Σίγουρα είναι το πιο καθοριστικό, μιας και στις περισσότερες των περιπτώσεων προδιαγράφει τη μετέπειτα πορεία μας.
Κρίνοντας, λοιπόν, από την επιλογή της Alfa Romeo να επιστρέψει 25 χρόνια μετά στις πισωκίνητες προτάσεις ευρείας παραγωγής, μπορείς με σχετική ασφάλεια να συμπεράνεις ότι η νέα ρότα που χαράσσει η μιλανέζικη φίρμα περνά και πάλι από την κορυφή.
Δεν είναι, λοιπόν, μόνο οι «εξωτικές» αναλογίες του αμαξώματος και ο αναμφίβολα εμπνευσμένος σχεδιασμός που αναδεικνύουν τη διαφορετικότητα της σύγχρονης Giulia, αλλά και όσα επιμελώς κρύβουν από τα αδιάκριτα βλέμματα οι μεταλλικές επιφάνειές της.
Έναν κινητήρα diesel χωρητικότητας 2,2 λίτρων που, παρά τη θορυβώδη λειτουργία του, καταφέρνει να υποστηρίξει με την πληθωρική παρουσία των 180 ίππων και των 380 Nm ροπής τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Ένα αριστοτεχνικά «ζυγισμένο» πλαίσιο, που «χτίζει» πάνω στην ιδανική κατανομή των φορτίων και στο χαμηλό -τηρουμένων των αναλογιών- βάρος, την κορυφαία, σε όρους δυναμικής, πρόταση της κατηγορίας.
Μιας κατηγορίας που, αν και έχει να παρουσιάσει ποιοτικότερα δείγματα γραφής, στερείται του χαρακτήρα που μόνο μια αυθεντική Alfa Romeo μπορεί να της προσδώσει.
Η λογική λέει ότι στα 42.000 ευρώ μπορείς να βρεις πληρέστερες επιλογές. Το συναίσθημα διαφωνεί.
DATA
Διαστάσεις (MxΠxY): 4,64 x 1,86 x 1,43
Βάρος: 1.374 κιλά Κινητήρας: 2.143 κ.εκ.
Ισχύς: 180 ίπποι/1.500 σ.α.λ.
Ροπή: 380 Nm/2.250 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Κατανάλωση: 4,2 λίτρα/100 χλμ.
0-100 χλμ./ώρα: 7,2 δευτερόλεπτα
Μέγιστη ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα
Χώρος αποσκευών: 480 λίτρα
Service: Κάθε 20.000 χλμ. ή 12 μήνες
Ρύποι: 109 γραμμ./χλμ.
Τέλη κυκλοφορίας: € 106,82
Τιμή πώλησης: € 42.000