Στη διάδοση των ενσωματωμένων στις οροφές των αυτοκινήτων φωτοβολταϊκών πάνελ επενδύει η Panasonic, επαναφέροντας στο προσκήνιο της επικαιρότητας τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν για αμιγώς ηλεκτρικές ή υβριδικές προτάσεις.

«Η οροφές των αυτοκινήτων έχουν την προοπτική να αποτελέσουν μια νέα αγορά για τα φωτοβολταϊκά πάνελ. Γράψαμε ιστορία στην αυτοκινητοβιομηχανία με μαζικής παραγωγής τετράτροχα που χρησιμοποιούσαν την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Panasonic, Shingo Okamoto, προσθέτοντας ότι μια τέτοια οροφή μπορεί να καλύψει το 10% της απόστασης που καλύπτει σε ετήσια βάση ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο.

Την άποψη του Ιάπωνα ενστερνίζεται και ο επικεφαλής εξέλιξης του Toyota Prius, Shoichi Kaneko, καθώς με τη χρήση των φωτοβολταϊκών πάνελ η ηλεκτρική αυτονομία του δημοφιλέστερου υβριδικού του πλανήτη αυξάνεται ως και τα 10 χιλιόμετρα.

Να σημειώσουμε ότι η Panasonic προμηθεύει με φωτοβολταϊκά πάνελ και την Tesla, με την αμερικανική φίρμα να τοποθετεί το συγκεκριμένο στοιχείο στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού του πολυαναμενόμενου Model 3.