Μια νέα αρχιτεκτονική η οποία περιορίζει το συνολικό βάρος, επιτυγχάνοντας ιδανική κατανομή 50/50 και ταυτόχρονα αυξάνει την ευρυχωρία, νέοι αποδοτικοί κινητήρες και περισσότερα gadgets από ποτέ δίνουν το στίγμα της νέας γενιάς του μεσαίου βαυαρικού SUV.
Μετά τη διαρροή που αποκάλυψε πρόωρα την νέα τρίτη γενιά της Χ3, το βαυαρικό SUV δίνει τα διαπιστευτήρια του και επισήμως με την υπόσχεση της πιο τεχνολογικά εξελιγμένης εκδοχής της.
Σε αισθητικό επίπεδο η Χ3 μπορεί να μην συνοδεύεται από ριζικές σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν της, ακολουθώντας μια εξελικτική διαδρομή η οποία εκτός από το δυναμικότερο και εκσυγχρονισμένο οπτικό αποτέλεσμα της έχει εξασφαλίσει και έναν ιδιαίτερα χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή για την κατηγορία ο οποίος σταματά στο 0.29.
Παράλληλα με τις ορατές διαφορές, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα Χ3 έχει αυξήσει οριακά τις διαστάσεις της, συμπεριλαμβανομένου του μεταξονίου το οποίο έχει προσθέσει 5,5 εκατοστά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρυχωρία αλλά και την προσφερόμενη πρακτικότητα η οποία μεταφράζεται σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 550 λίτρα και φτάνει έως τα 1.600 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Παρά τις αυξημένες διαστάσεις και την επιπλέον ευρυχωρία, χάρη στην νέα αρχιτεκτονική όπου βασίζεται η νέα Χ3 έχει μειώσει το συνολικό της βάρος κατά 55 κιλά προσφέροντας παράλληλα ακόμα πιο γενναιόδωρες δόσεις τεχνολογίας και gadgets, μεταξύ των οποίων η κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με τις βελτιωμένες και περισσότερες λειτουργίες καθώς και ένα νέο head-up display κατά 75% μεγαλύτερο από το προηγούμενο.
Στα χαρακτηριστικά της έχουν προστεθεί επίσης σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο αποτελεί προαιρετική επιλογή ενώ ορισμένες λειτουργίες του infotainment είναι διαχειρίσιμες και μέσω νευμάτων.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, εφαλτήριο για τις επιλογές βενζίνης της νέας BMW X3 αποτελεί η έκδοση 20i η οποία αποτελεί και την μοναδική δικίνητη έκδοση με ισχύ 184 ίππων. Ακολουθεί η xDrive30i με ισχύ 252 ίππων ενώ για πρώτη φορά στην πορεία του μοντέλου θα είναι διαθέσιμη και έκδοση M Performance με τα διακριτικά M40i η οποία επωφελείται από κινητήρα 3,0 λίτρων ισχύος 360 ίππων.
Στη βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας τοποθετείται η έκδοση xDrive20d με κινητήρα ισχύος 190 ίππων ενώ ακολουθεί η xDrive30d με απόδοση 195 ίππων.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Steptronic ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα τετρακίνησης xDrive έχει βελτιωθεί ώστε να δίνεται προτεραιότητα στον πίσω άξονα.
Η νέα Χ3 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη εντός του φθινοπώρου αφού πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο.