Η συνεργασία της βρετανικής φίρμας και του βελτιωτικού οίκου της Mercedes είναι γνωστή εδώ και καιρό και όπως όλα δείχνουν ήρθε η ώρα να βρει εφαρμογή στην αθέατη πλευρά της DB11 η οποία υποδέχεται στην γκάμα της τον V8 των 4,0 λίτρων δια χειρός AMG.

Πρόκειται για τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα που εξοπλίζει πολλές από τις προτάσεις του Affalterbach και ο οποίος στην περίπτωση της DB11 αποδίδει 510 ίππους με τους Βρετανούς να έχουν επιμεληθεί επίσης την χαρτογράφηση και τον ήχο, ούτως ώστε να ταιριάζει με τον συνήθη χαρακτήρα των Aston Martin.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι αν και ο συγκεκριμένος κινητήρας υπολείπεται κατά περίπου 100 ίππους σε σχέση με την V12 έκδοση του βρετανικού μοντέλου, αφαιρεί επίσης και 115 κιλά από το συνολικό βάρος καθώς είναι ελαφρύτερος με αποτέλεσμα η DB11 V8 να είναι μόλις κατά 1/10 του δευτερολέπτου βραδύτερη από την V12 επιταχύνοντας από 0-96 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα ενώ κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τη μέγιστη ταχύτητά της η οποία από 320 χλμ./ώρα στην δωδεκακύλινδρη έκδοση περιορίζεται σε 300 χλμ./ώρα.


Εκτός από την χαρτογράφηση του κινητήρα οι μηχανικοί της Aston Martin έχουν τροποποιήσει και τις βάσεις στήριξής του με αποτέλεσμα ένα πιο χαμηλό κέντρο βάρους το οποίο σε συνάρτηση και με την προσαρμογή της ανάρτησης υπόσχεται ακόμα περισσότερη ευελιξία και δυναμισμό.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που καθιστούν αναγνωρίσιμη την έκδοση, η οκτακύλινδρη βρετανίδα, διαθέτει σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα δύο εισαγωγές αέρα αντί τεσσάρων στο καπό της καθώς και νέας σχεδίασης ζάντες.

Η πρεμιέρα της Aston Martin DB11 V8 θα πραγματοποιήσει την φυσική πρεμιέρα της στο φεστιβάλ του Goodwood με την προοπτική να διατεθεί αμέσως μετά, ενώ αν και η τιμή της θα μπορούσε να θεωρηθεί μάλλον υψηλή με δεδομένο ότι ξεκινά από τα 175.000 ευρώ, στα πλεονεκτήματά της συνυπολογίστε ότι είναι κατά περίπου 15.000 πιο προσιτή από την V12 έκδοση.