Οδηγούμε στην Ιταλία την plug-in υβριδική εκδοχή του νέου MINI Countryman
Η βρετανική φίρμα αποκτά την πρώτη plug-in υβριδική πρόταση στην ιστορία της, χαρίζοντας στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του Countryman κορυφαίες επιδόσεις αλλά και την ικανότητα να διανύει ως και 42 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι πρωτιές για το ΜΙΝΙ Countryman συνεχίζονται. Το πολυτάλαντο crossover ήταν το πρώτο μοντέλο της βρετανικής φίρμας που απέκτησε σύστημα τετρακίνησης, το πρώτο που «έσπασε» το φράγμα των τεσσάρων μέτρων και το πρώτο που αύξησε την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος, ενισχύοντας και μάλιστα σημαντικά τις πιθανότητες επιβίωσής του μακριά από την άσφαλτο.
Σήμερα, το νέο και πολλά υποσχόμενο Countryman γίνεται η πρώτη plug-in υβριδική πρόταση της MINI, ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα των αντίστοιχων επιλογών που ήδη προσφέρει η γκάμα της BMW.
Εξαιρώντας, λοιπόν, τον ιδιαίτερο σχεδιαστικό κώδικα ενός crossover που χωρίς να θέτει υπό αμφισβήτηση τον αστικό χαρακτήρα του, προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς πως το Countryman S E ALL4 «αναδιατυπώνει» όσα η plug-in υβριδική BMW Σειρά 2 Active Tourer πρώτη εφάρμοσε.
Δικαίως, το ενδιαφέρον όλων στρέφεται στο υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, διαμορφώνοντας ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης που καλείται να διαχειριστεί τη συνδυαστική απόδοση των 224 ίππων και των 385 Nm.
Τα νούμερα των επιδόσεων αλλά κυρίως ο τρόπος με τον οποίο το plug-in υβριδικό Countryman επιταχύνει, είτε από στάση είτε εν κινήσει, επιβεβαιώνει την υποψία πως έχεις να κάνεις με μία από τις κορυφαίες εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Ωστόσο, ενδεικτική των δυνατοτήτων του Countryman S E ALL4 είναι και η ικανότητά του να καλύπτει αποστάσεις με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Συγκεκριμένα, οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου με τις οποίες εφοδιάζεται εξασφαλίζουν αυτονομία 42 χιλιομέτρων, γεγονός που με τη σειρά του περιορίζει τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου στα 2,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 49 γραμμάρια ανά χιλιόμετρα.
Ο συνδυασμός του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ έχει οδηγήσει σε αλλαγές και στις υπόλοιπες προδιαγραφές του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των προγραμμάτων οδήγησης (Auto eDRIVE, MAX eDRIVE και SAVE BATTERY) μέσω των οποίων έχεις την ευκαιρία να προσαρμόσεις τη λειτουργία του plug-in υβριδικού συνόλου και να μεγιστοποιήσεις την αποδοτικότητά του.
Αντιστοίχως, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η λειτουργία του οποίου κρίνεται αν μη τι άλλο ικανοποιητική.
Τέλος, στο ύψος των περιστάσεων διατηρείται και η οδική συμπεριφορά του υβριδικού MINI Countryman, με το πλαίσιο να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το αυξημένο βάρος, υπερασπιζόμενο με την αμεσότητα-ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και τις "σφικτές" ρυθμίσεις των ανεξάρτητων και στους δύο άξονες αναρτήσεων τον ξεκάθαρο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό των προτάσεων της βρετανικής φίρμας.
Το MINI Countryman S E προσφέρεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 43.511 ευρώ.