Προσφάτως η γερμανική φίρμα μετονόμασε το τμήμα που είναι υπεύθυνο για τις εκδόσεις επιδόσεων με τα διακριτικά RS από Quattro GmbH σε Audi Sport και, όπως, όλα δείχνουν εκτός από τους λόγους marketing που την ώθησαν στην αλλαγή υπάρχει ένας πολύ ουσιαστικός λόγος για αυτό.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του επικεφαλής της φίρμας Stephan Winkelmann ο οποίος ανέφερε χωρίς περιστροφές ότι η τετρακίνηση δεν θα αποτελεί πλέον κοινό τόπο όλων των RS εκδόσεων.

 «Εξετάζοντας την ονομασία, αποφασίσαμε ότι το Quattro θα μπορούσε να είναι αποπροσανατολιστικό καθώς Quattro είναι το σύστημα τετρακίνησης στο οποίο η Audi οφείλει πολλά –ωστόσο θεωρήσαμε ότι δεν είναι η σωστή ονομασία για την συγκεκριμένη εταιρεία», υπογράμμισε το στέλεχος της Audi.

Όπως μάλιστα αποκάλυψε ο ίδιος σε νέες δηλώσεις του που έγιναν στο περιθώριο του φεστιβάλ του Goodwood χωρίς να αφήνει περιθώρια παρερμηνείας των προθέσεων της Audi για τα RS: «μπορώ να φανταστώ κάλλιστα αυτοκίνητα επιδόσεων με κίνηση στους πίσω τροχούς ή ακόμα και στους μπροστινούς τροχούς».

Παρ΄όλα αυτά, σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες η γκάμα των RS εκδόσεων θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με τετρακίνηση η οποία όμως θα αποτελεί προαιρετική επιλογή για τα μοντέλα που είναι πιο κοντά στη βάση της γκάμας και μέρος του βασικού εξοπλισμού για εκείνα τα μοντέλα που είναι πιο κοντά στην κορυφή, χωρίς και πάλι αυτό να είναι απολύτως περιοριστικό.

«Το Quattro μπορεί να είναι μια επιλογή. Και θέλαμε να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Αναζητήσαμε κάτι άμεσα αναγνωρίσιμο και το οποίο θα εκπροσωπούσε κάτι παραπάνω από το απλό όνομα μιας εταιρείας. Τα αυτοκίνητα μας θα είναι πάντα χαρακτηριστικά αλλά ποτέ υπερβολικά. Θα προσφέρουμε πάντα υψηλές επιδόσεις αλλά ταυτόχρονα και την απαιτούμενη άνεση δίνοντας έμφαση στην αίσθηση ότι είναι πάντα καλύτερα των προσδοκιών», κατέληξε το στέλεχος της Audi.