Περαιτέρω οικονομία καυσίμου υπόσχεται ένα ήπιο υβριδικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζονται στη βρετανική αγορά τα Renault Scenic και Grand Scenic.

To “Hybrid Assist”, όπως το ονομάζει η γαλλική φίρμα, αποτελεί τον συνδυασμό του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 10 kW το οποίο με τη σειρά του αντλεί ενέργεια από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου 150 Wh.

Οι τελευταίες βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων ή στον χώρο της ρεζέρβας αν πρόκειται για την περίπτωση του μεγαλύτερου Grand Scenic.

Σε κάθε περίπτωση, ο υβριδικός συνδυασμός εξασφαλίζει χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Σύμφωνα  με την γαλλική φίρμα η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν υπερβαίνει τα 3,5 λίτρα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 94 γραμμάρια ανά χιλιόμετρα.

Αν και η εμπορική πορεία των υβριδικών εκδόσεων των Renault Scenic και Grand Scenic ξεκινά από το Ηνωμένο Βασίλειο, το πιθανότερο είναι πως τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει η διάθεσή του και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.