Την υβριδική τεχνολογία υιοθετεί το Renault Scenic
Ένα ήπιο υβριδικό σύνολο που έχει ως βάση τον κινητήρα diesel των 1,5 λίτρων εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στα Renault Scenic και Grand Scenic.
Περαιτέρω οικονομία καυσίμου υπόσχεται ένα ήπιο υβριδικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζονται στη βρετανική αγορά τα Renault Scenic και Grand Scenic.
To “Hybrid Assist”, όπως το ονομάζει η γαλλική φίρμα, αποτελεί τον συνδυασμό του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 10 kW το οποίο με τη σειρά του αντλεί ενέργεια από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου 150 Wh.
Οι τελευταίες βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων ή στον χώρο της ρεζέρβας αν πρόκειται για την περίπτωση του μεγαλύτερου Grand Scenic.
Σε κάθε περίπτωση, ο υβριδικός συνδυασμός εξασφαλίζει χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Σύμφωνα με την γαλλική φίρμα η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν υπερβαίνει τα 3,5 λίτρα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 94 γραμμάρια ανά χιλιόμετρα.
Αν και η εμπορική πορεία των υβριδικών εκδόσεων των Renault Scenic και Grand Scenic ξεκινά από το Ηνωμένο Βασίλειο, το πιθανότερο είναι πως τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει η διάθεσή του και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.