Οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος της. Κατά τι ακριβότερη από την ευθέως ανταγωνιστική plug-in υβριδική «πεντάρα» αλλά και από τις επίσης δίλιτρες εκδόσεις diesel της βαυαρικής μπερλίνας, η BMW 530i φαντάζει στην ελληνική αγορά μια εξεζητημένη επιλογή.  

Η πραγματικότητα, βέβαια, είναι τελείως διαφορετική. Παρά τους 252 ίππους και τα 350 Nm ροπής, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1.998 κ.εκ. αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποδοτικός.  

Σαφώς και η παρουσία του εξαιρετικού σε όλα τα επίπεδα αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων είναι καθοριστική, ωστόσο από μόνη της δεν θα ήταν αρκετή για να οδηγήσει και να διατηρήσει τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10 λίτρων/100 χλμ.

Αν, πάλι, το ζητούμενο δεν είναι η οικονομία καυσίμου, τότε τα δυναμικά χαρακτηριστικά του ούτως ή άλλως αριστοτεχνικά ζυγισμένου πλαισίου είναι εκείνα τα οποία κερδίζουν τις εντυπώσεις, διαμορφώνοντας έναν ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό προσανατολισμό.  

To χαμηλότερο, σε σχέση με την plug-in υβριδική έκδοση, βάρος ενισχύει την αίσθηση πως έχεις να κάνεις με ένα μικρότερο διαστάσεων sedan και όχι με μια πολυτελέστατη μπερλίνα μήκους 4,94 μέτρων, η οποία, μάλιστα, δεν αρέσκεται σε εξοπλιστικές και μη εκπτώσεις.  

Συμπερασματικά, η BMW 530i θα αποζημιώσει εκείνους που θα επιλέξουν μια παραδοσιακή και αποδεδειγμένα επιτυχημένη «συνταγή», γυρνώντας συνειδητά την πλάτη στο ηλεκτροκίνητο μέλλον.

DATA  

Διαστάσεις (MxΠxY): 4,94 x 1,87 x 1,48

Χώρος αποσκευών: 530 λίτρα

Βάρος: 1.540 κιλά

Κυβισμός: 1.998 κ.εκ.

Ισχύς: 252 ίπποι/5.200 σ.α.λ.

Ροπή: 350 Nm/1.450 σ.α.λ.

Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων

Κατανάλωση: 5,5 λίτρα/100 χλμ.

0-100 χλμ./ώρα: 6,2 δευτερόλεπτα

Μέγιστη ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα

Service: 24μήνες

Ρύποι: 126 γραμμ./χλμ.

Τέλη κυκλοφορίας: 151,2 €

Τιμή πώλησης: 69.350 €