Μια τεράστια έλλειψη μπαταριών πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα μέσα της επόμενης δεκαετίας, προειδοποιεί η VW.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της γερμανικής φίρμας, για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν θα απαιτηθεί η δημιουργία 40 μονάδων παραγωγής μπαταριών ιόντων-λιθίου, το μέγεθος των οποίων θα πρέπει να είναι ανάλογο του Gigafactory που κατασκευάζει η Tesla στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Με δεδομένο ότι στόχος για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία είναι το 25% των πωλήσεών της ως το 2025 να αντιστοιχεί σε ηλεκτροκίνητες προτάσεις, η ζήτηση μπαταριών ιόντων-λιθίου θα υπερβεί σε ισχύ το 1,5 δισεκατομμύριο kW h.

Λύση στο αδιέξοδο στο οποίο δείχνει να οδηγεί η αναπόφευκτη διάδοση της ηλεκτροκίνησης, ενδεχομένως να δώσει η ίδια η τεχνολογία των μπαταριών, καθώς η αύξηση της χωρητικότητάς τους θα μειώσει την ανάγκη δημιουργίας νέων μονάδων παραγωγής.

Ήδη πάντως η Tesla έχει  ανακοινώνει την πρόθεση δημιουργίας νέων Gigafactories -ένα από αυτά θα φιλοξενηθεί στη γηραιά ήπειρο- ενώ η Mercedes-Benz έχει ξεκινήσει την κατασκευή της δική της μονάδας παραγωγής μπαταριών επί γερμανικού εδάφους, πραγματοποιώντας μια επένδυση ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ.