Τεχνολογία αυτανάφλεξης και στους κινητήρες βενζίνης της Mazda
Τις αρχές λειτουργίας ενός κινητήρα diesel φημολογείται πως πρόκειται να ακολουθήσει η νέα γενιά των βενζινοκίνητων συνόλων της Mazda, υποσχόμενη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 30%.
Περαιτέρω εξοικονόμηση καυσίμου υπόσχεται η νέα γενιά κινητήρων βενζίνης της Mazda, η οποία θα πραγματοποιήσει πρεμιέρα κάτω από το καπό του νέου Mazda 3, υιοθετώντας τις αρχές λειτουργίας των κινητήρων diesel.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα νέα βενζινοκίνητα σύνολα της ιαπωνικής φίρμας δεν θα διαθέτουν σπινθηριστές -τα γνωστά σε όλους μπουζί- καθώς η ανάφλεξη του μείγματος αέρα-καυσίμου θα πραγματοποιείται χάρη στην υψηλή συμπίεση που θα αναπτύσσεται εντός του κυλίνδρου καύσης. Η διαδικασία αυτή παραπέμπει στους κινητήρες πετρελαίου οι οποίοι ως γνωστόν διακρίνονται για την αποδοτικότητά τους.
Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, η Mazda επιχειρεί να εξασφαλίσει αντίστοιχη οικονομία καυσίμου και στους νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης, καθώς σύμφωνα με τους υπολογισμούς της η μείωση στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων μπορεί να αγγίξει το 30%.
Αν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν και η το νέο Mazda 3 που θα αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης φέρει τους νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης SkyActive II, τότε η ιαπωνική φίρμα θα είναι πρώτη που περνά στην παραγωγή έναν βενζινοκίνητο σύνολο χωρίς σπινθηριστές.