H PSA τραβάει την πρίζα της εξέλιξης ενός μεγάλου SUV από την Opel
Η νέα γαλλική ιδιοκτησία της γερμανοτραφούς φίρμας παγώνει τα σχέδια για ένα μεγάλο και πολυτελές SUV μιας και προτεραιότητα αποτελεί η προσαρμογή των πιο άμεσα προγραμματισμένων μοντέλων της Opel στα γαλλικά τεχνολογικά μέτρα και ο στόχος της επιστροφής στην κερδοφορία.
Η συμφωνία για την απόκτηση των Opel και Vauxhall από την PSA Peugeot-Citroen αποτελεί πραγματικότητα και οι δύο πλευρές συζητούν πια την νέα κατεύθυνση των μέχρι πρότινος θυγατρικών της GM υπό την σκέπη του γαλλικού ομίλου.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο προϊοντικός σχεδιασμός της Opel «ξαναγράφεται» και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το portfolio της γερμανοτραφούς φίρμας δεν θα περιλαμβάνει τελικά το μεγάλο και πολυτελές SUV γνωστό ως “Ιnsignia SUV” που ο πρώην επικεφαλής της Opel, Karl Thomas Neumman, είχε ανακοινώσει από την έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2016.
Ο προφανής λόγος είναι ότι η PSA δεν επιθυμεί να βασίσει ένα νέο προϊόν σε μια αρχιτεκτονική του ομίλου GM μιας και το νέο SUV το οποίο θα ήταν και το κορυφαίο στην γκάμα της Opel θα είχε ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας του Insignia.
Κάπως έτσι τα σχέδια για ένα μεγάλο SUV με τα σήματα της Opel μπαίνουν στον πάγο τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί άκρη με τα υφιστάμενα και του άμεσου μέλλοντος προϊόντων της φίρμας τα οποία θα πρέπει να προσαρμοστούν στα μέτρα της PSA και των αρχιτεκτονικών που χρησιμοποιεί ο γαλλικός όμιλος στο πλαίσιο της περιστολής του κόστους και του στόχου για επιστροφή της Οpel στην κερδοφορία έως το 2020.
Έτσι, επί του παρόντος, οι ιθύνοντες και στις δύο φίρμες θα επικεντρωθούν στο λανσάρισμα του Grandland X ενώ σε ό,τι αφορά την εξέλιξη, προτεραιότητα αποτελεί το νέο Corsa το οποίο θα έχει ως αφετηρία αρχιτεκτονική της PSA Peugeot-Citroen και θα αξιοποιήσει τεχνολογίες από το οπλοστάσιο του ομίλου.