Πριν από σχεδόν 10 χρόνια, το 2009, ο ινδικός κολοσσός της Tata, στον οποίο εν τω μεταξύ ανήκουν τόσο η Jaguar όσο και η Land Rover, παρουσίασε ένα αυτοκίνητο για το οποίο είχε μεγάλες προσδοκίες. Ο λόγος για το Tata Nano, που υπολόγιζε πως λόγω τιμής -κόστιζε τότε λιγότερα από 1.50 ευρώ και ήταν το φθηνότερο του κόσμου- θα γινόταν το εθνικό αυτοκίνητα της Ινδίας. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν έτσι. Το Nano, παρά τη χαμηλή τιμή του, δεν μπόρεσε να καθιερωθεί. Ένα από τους λόγους και τα περιστατικά φωτιάς που είχαν σημειωθεί σε αρκετά εν κινήσει, τα οποία κλόνισαν την εμπιστοσύνη του κοινού. Τα οποία προστέθηκαν στη συνολικά κακή ασφάλεια που παρείχε.

Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr