Καθυστερεί το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού SUV Audi e-tron
Ένα σφάλμα στο λογισμικό του αμιγούς ηλεκτρικού SUV Audi e-tron, υποχρεώνει την γερμανική μάρκα να αναθεωρήσει τον προγραμματισμό της για το λανσάρισμα του αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, η φίρμα κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων που ανήκει στο γκρουπ VW, διαπίστωσε το πρόβλημα στο λογισμικό κατά την διάρκεια των ελέγχων. Εκπρόσωπος τη εταιρείας δήλωσε ότι το λανσάρισμα του αυτοκινήτου που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας θα καθυστερήσει κατά τέσσερις εβδομάδες.
Το Audi e-tron, είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας. Το SUV μεσαίου μεγέθους κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Εξοπλίζεται με δυο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5". Αξίζει να τονισθεί ότι η μέγιστη ροπή των ηλεκτρικών κινητήρων παρέχεται μόλις σε 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου, πρόκειται για μια απόδοση που απαντάται στα σπορ αυτοκίνητα.
Η νέα τεχνολογία ψύξης των κινητήρων συμβάλει στη διατήρηση της θερμοκρασίας τους σε χαμηλά επίπεδα. Όταν το Audi e-tron κινείται με μέτριες ταχύτητες, η ισχύς παρέχεται κυρίως από τον πίσω κινητήρα. Χρησιμοποιεί ένα καινοτόμο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που περιλαμβάνει και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, για να αυξηθεί η απόδοση. Οι μηχανικοί εκτιμούν ότι κατά μέσο όρο, αυτό το σύστημα εξασφαλίζει το 30% της εμβέλειας του αυτοκίνητου. Το ηλεκτρικό SUV μπορεί να ανακτήσει την ενέργεια με δύο τρόπους, όταν ο οδηγός δεν πατά το γκάζι και όταν ενεργοποιούνται τα φρένα.
Οι μπαταρίες έχουν την δυνατότητα να φορτίζονται με εναλλασσόμενο ρεύμα AC και συνεχές ρεύμα DC. Σε μόλις περίπου 30 λεπτά, με γρήγορη φόρτιση DC έως και 150 kW, σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης υψηλής ταχύτητας, φορτίζονται οι μπαταρίες κατά 80%.
Για τις ανάγκες της οικιακής φόρτισης, παρέχεται ένας φορτιστής 9,6 kW AC 240 Volt, 40 amps) σχεδιασμένος να παρέχει μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα. Αυτός ο φορτιστής περιλαμβάνει βύσματα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια τυπική οικιακή πρίζα 120 Volt (1,2 kW) όσο και μια έξοδο 240 Volt (9,6 kW) υψηλής ταχύτητας.