Η ηλεκτροκίνηση είναι πάνω απ’ όλα ένα πράγμα: μια παχιά σανίδα, που δύσκολα μπορεί να τρυπηθεί. Σύμφωνα με τον CEO της Daimler, Dieter Zetsche, το 98,3% όλων των πελατών στην Ευρώπη αγόρασε σχεδόν τα πάντα μέσα στο β’ τρίμηνο του 2018, εκτός από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Παρ 'όλα αυτά, η Daimler προωθεί τώρα μαζικά τη στρατηγική της στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και εκπλήσσει με ένα αυτοκίνητο, που σχεδόν κανείς δεν πίστευε ότι θα κατασκευάσει.