ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Πιστεύετε ότι έχει κίνηση; Δείτε αυτό και θα αλλάξετε γνώμη
Μια ουρά που χρειάστηκε 12 ολόκληρες μέρες για να ξεπήξει
Η κίνηση στην πυκνοκατοικημένη Κίνα είναι παροιμιώδης και όλοι ανησυχούσαν για το αναπόφευκτο.
Το οποίο συνέβη τελικά τον Αύγουστο του 2010, όταν ένας αυτοκινητόδρομος στο Πεκίνο «κόλλησε» και η ουρά έφτασε σε μήκος… 100 χιλιομέτρων! Μια ουρά που χρειάστηκε 12 ολόκληρες μέρες για να ξεπήξει και να επανέλθει η κίνηση στα φυσιολογικά επίπεδα.
Αυτά έζησαν οι οδηγοί που προσπάθησαν να διασχίσουν τον αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας που συνδέεται το Πεκίνο με το Θιβέτ, μια απόσταση που καλύπτεται κανονικά σε 3 μέρες.
Το μποτιλιάρισμα δεν συνέβη μάλιστα εξαιτίας κάποιας φυσικής καταστροφής ή ανθρώπινου λάθους, ήταν απλώς περισσότερα τα αυτοκίνητα απ’ όσα μπορούσε να εξυπηρετήσει ο δρόμος. Σίγουρα έφταιξε το κονβόι των φορτηγών που κουβαλούσαν υλικά οδοποιίας, υλικά για τα έργα που γίνονταν στον αυτοκινητόδρομο ειδικά για την αποφόρτιση της κίνησής του και είχαν αρχίσει πέντε μέρες πρωτύτερα.
Ο Εθνικός Δρόμος 110 ήταν μάλιστα αρχικά να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από φορτηγά, η καταραμένη κίνηση ανάγκασε όμως να τον πατούν και Ι.Χ. Κι ενώ ήταν διαβόητος για τα μποτιλιαρίσματά του, γι’ αυτό και γίνονταν τα έργα, αυτό που έλαβε χώρα στις 13 Αυγούστου 2010 δεν το περίμενε κανείς.
Όπως έγινε γνωστό από τα τοπικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, οι οδηγοί κάλυπταν μόλις 1 χιλιόμετρο τη μέρα στην οδύσσεια αυτή των δύο σχεδόν εβδομάδων. Η αστυνομία ανέφερε επίσης πως αρκετά μικροατυχήματα επιβάρυναν την κατάσταση.
Πολλοί επιτήδειοι άρχισαν να πουλούν νερά, φαγητό και τσιγάρα στους καθηλωμένους οδηγούς σε τιμές αισχροκέρδειας. Με τις τιτάνιες προσπάθειες των τοπικών Αρχών, η κίνηση εξομαλύνθηκε προς τα τέλη του μήνα…
Το οποίο συνέβη τελικά τον Αύγουστο του 2010, όταν ένας αυτοκινητόδρομος στο Πεκίνο «κόλλησε» και η ουρά έφτασε σε μήκος… 100 χιλιομέτρων! Μια ουρά που χρειάστηκε 12 ολόκληρες μέρες για να ξεπήξει και να επανέλθει η κίνηση στα φυσιολογικά επίπεδα.
Αυτά έζησαν οι οδηγοί που προσπάθησαν να διασχίσουν τον αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας που συνδέεται το Πεκίνο με το Θιβέτ, μια απόσταση που καλύπτεται κανονικά σε 3 μέρες.
Το μποτιλιάρισμα δεν συνέβη μάλιστα εξαιτίας κάποιας φυσικής καταστροφής ή ανθρώπινου λάθους, ήταν απλώς περισσότερα τα αυτοκίνητα απ’ όσα μπορούσε να εξυπηρετήσει ο δρόμος. Σίγουρα έφταιξε το κονβόι των φορτηγών που κουβαλούσαν υλικά οδοποιίας, υλικά για τα έργα που γίνονταν στον αυτοκινητόδρομο ειδικά για την αποφόρτιση της κίνησής του και είχαν αρχίσει πέντε μέρες πρωτύτερα.
Ο Εθνικός Δρόμος 110 ήταν μάλιστα αρχικά να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από φορτηγά, η καταραμένη κίνηση ανάγκασε όμως να τον πατούν και Ι.Χ. Κι ενώ ήταν διαβόητος για τα μποτιλιαρίσματά του, γι’ αυτό και γίνονταν τα έργα, αυτό που έλαβε χώρα στις 13 Αυγούστου 2010 δεν το περίμενε κανείς.
Όπως έγινε γνωστό από τα τοπικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, οι οδηγοί κάλυπταν μόλις 1 χιλιόμετρο τη μέρα στην οδύσσεια αυτή των δύο σχεδόν εβδομάδων. Η αστυνομία ανέφερε επίσης πως αρκετά μικροατυχήματα επιβάρυναν την κατάσταση.
Πολλοί επιτήδειοι άρχισαν να πουλούν νερά, φαγητό και τσιγάρα στους καθηλωμένους οδηγούς σε τιμές αισχροκέρδειας. Με τις τιτάνιες προσπάθειες των τοπικών Αρχών, η κίνηση εξομαλύνθηκε προς τα τέλη του μήνα…