ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΗΠΑ: Ένα ντόνατ δώρο για κάθε εμβολιασμένο
Η προσφορά που...κάνει καλό
Μία έξυπνη πρακτική μάρκετινγκ ακολουθεί μία αλυσίδα ντόνατ. Από αυτήν την εβδομάδα, όποιος εμφανίσει κάρτα που αποδεικνύει ότι έχει εμβολιαστεί κατά του Covid-19 σε ένα κατάστημα Krispy Kreme στις Ηνωμένες Πολιτείες θα λάβει δωρεάν ένα από τα γνωστά ντόνατ που γυαλίζουν.
Η προσφορά που...κάνει καλό
«Ήρθα κατευθείαν στο Krispy Kreme αφού άκουσα τα νέα», δήλωσε η 32χρονη Τάε Κιμ 32 ετών, για να διεκδικήσει δωρεάν ντόνατ στο προάστιο Μπέρμπανκ του Λος Άντζελες.Η δωρεάν προσφορά θα είναι διαθέσιμη σε κάθε εμβολιασμένο άτομο κάθε μέρα έως το 2022, οπότε κανείς δεν θα μείνει εκτός, ακόμη και εκείνοι που δεν έχει έρθει η σειρά τους, δήλωσε ο Ντέιβ Σκένα, επικεφαλής μάρκετινγκ της Krispy.
Όμως αρκετοί βρήκαν ευκαιρία να τουιτάρουν τη σχέση μεταξύ της παχυσαρκίας και της σοβαρότητας των μολύνσεων από Covid-19. Σε απάντηση, ο Σκένα είπε: «Όπως και με κάθε προϊόν, απολαμβάνεται καλύτερα με μέτρο. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές μας είναι αρκετά έξυπνοι για να το κάνουν αυτό».
Η Krispy Kreme έδωσε πάνω από 30 εκατομμύρια ντόνατς το 2020. Δεν έχει ιδέα πόσα ντόνατς θα δώσει στο υπόλοιπο του 2021, είπε η Skena, αλλά όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο. Ένας άλλος πελάτης, ο Στιβ Χάινες, είπε ότι η προσφορά ήταν μόνο το κερασάκι στο κέικ. Ή καλύτερα το ντόνατ.
«Ο εμβολιασμός είναι μια ανταμοιβή από μόνη της. Αυτή είναι η ανταμοιβή - το να μένεις ζωντανός, αλλά το ντόνατ είναι σαν ένα ελαφρύ χτύπημα στην πλάτη, απλώς το ενισχύει», είπε.
Η προσφορά που...κάνει καλό
«Ήρθα κατευθείαν στο Krispy Kreme αφού άκουσα τα νέα», δήλωσε η 32χρονη Τάε Κιμ 32 ετών, για να διεκδικήσει δωρεάν ντόνατ στο προάστιο Μπέρμπανκ του Λος Άντζελες.Η δωρεάν προσφορά θα είναι διαθέσιμη σε κάθε εμβολιασμένο άτομο κάθε μέρα έως το 2022, οπότε κανείς δεν θα μείνει εκτός, ακόμη και εκείνοι που δεν έχει έρθει η σειρά τους, δήλωσε ο Ντέιβ Σκένα, επικεφαλής μάρκετινγκ της Krispy.
Όμως αρκετοί βρήκαν ευκαιρία να τουιτάρουν τη σχέση μεταξύ της παχυσαρκίας και της σοβαρότητας των μολύνσεων από Covid-19. Σε απάντηση, ο Σκένα είπε: «Όπως και με κάθε προϊόν, απολαμβάνεται καλύτερα με μέτρο. Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές μας είναι αρκετά έξυπνοι για να το κάνουν αυτό».
Η Krispy Kreme έδωσε πάνω από 30 εκατομμύρια ντόνατς το 2020. Δεν έχει ιδέα πόσα ντόνατς θα δώσει στο υπόλοιπο του 2021, είπε η Skena, αλλά όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο. Ένας άλλος πελάτης, ο Στιβ Χάινες, είπε ότι η προσφορά ήταν μόνο το κερασάκι στο κέικ. Ή καλύτερα το ντόνατ.
«Ο εμβολιασμός είναι μια ανταμοιβή από μόνη της. Αυτή είναι η ανταμοιβή - το να μένεις ζωντανός, αλλά το ντόνατ είναι σαν ένα ελαφρύ χτύπημα στην πλάτη, απλώς το ενισχύει», είπε.