Έχασε το στοίχημα που έβαλε με δημοφιλείς YouTubers o Γάλλος πρόεδρος, Εμανουέλ Μακρόν, αλλά κερδίζει πόντους στη γαλλική νεολαία.

Heavy metal και νεολαία


Δύο νεαροί influencers κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 10 εκατομμύρια θεατές σε βίντεο που πρόβαλαν για την πανδημία και ανάγκασαν τον Γάλλο Πρόεδρο να παρακολουθήσει μία συναυλία Heavy Metal μέσα στους κήπους του Ελιζέ. Ένα στοίχημα προς άγραν ψήφων της γαλλικής νεολαίας..

Οι πιο δημοφιλείς youtubers της Γαλλίας McFly και Carlito μπήκαν στα άδυτα του Eλιζέ περνώντας μία ολόκληρη μέρα με το Γάλλο πρόεδρο... Οι Γάλλοι youtubers με τους 6.5 εκατομμύρια ακόλουθους έπαιξαν με τον Μακρόν ένα παιχνίδι με νέα στοιχήματα.

«
Σας προκαλούμε στην ομιλία σας ( στις 14 Ιουλίου) να έχετε πάνω στο γραφείο σας μια αφίσα με τις φάτσες μας!»

«Ένα μικρό κάδρο με εσάς;»

«Aν όμως κερδίσω εγώ στην εθνική γιορτή μας θα μπείτε σε ένα από τα αεροπλάνα της παρέλασης για να πετάξετε.»

«Δυστυχώς, είναι μία πολύ καλή ιδέα!»

Περπάτησαν σαν φίλοι από τα παλιά…. Και στο τέλος έβαλαν τον πρόεδρο να παρακολουθήσει μία συναυλία Heavy Metal μέσα στους κήπους του Ελιζέ και ο Μακρόν κατέβαλλε μεγάλες προσπάθειες να την απολαύσει

Το αρχικό στοίχημα ήταν ότι οι νεαροί influencers θα κατάφερναν να συγκεντρώσουν περισσότερα από 10 εκατομμύρια θεάσεις σε βίντεο που θα προωθούσε τα μέτρα για την πανδημία και έτσι έχασε το στοίχημα… Κέρδισε όμως 8 ποσοστιαίες μονάδες σε δημοφιλία στις ηλικίες 18-24 ετών φθάνοντας στο 51%.