ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΗΠΑ: Πελάτης εστιατορίου άφησε φιλοδώρημα… 3.000 δολαρίων σε λογαριασμό 13,25
«Είπε ότι ασχολείται με τα κρυπτονομίσματα. Προσπαθούσε να προσφέρει κάτι πίσω στην κοινότητα», είπε η μάνατζερ του εστιατορίου
Ένα απρόσμενο στην εργαζόμενη που τον σέρβιρε έκανε πελάτης εστιατορίου
στην Πενσυλβάνια. Σύμφωνα με το CNN, ο Eric Smith απήλαυσε το γεύμα του στο Alfredo’s Cafe στο Σκράντον. Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει, ήταν τόσο ενθουσιασμένος από το φαγητό και την εξυπηρέτηση που αποφάσισε να αφήσει το σημαντικό ποσό στην Mariana Lambert.
«Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει τον λογαριασμό του, η Lambert ήρθε στο γραφείο μου με δάκρυα στα μάτια και τρέμοντας, δηλώνοντας ότι ένας πελάτης της άφηνε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων στον λογαριασμό των 13,25 δολαρίων», δήλωσε ο Matt Martini, διευθυντής του Alfredo’s.
O Zachary Jacobson, μάνατζερ του καταστήματος, ρώτησε τον πελάτη γιατί αποφάσισε να αφήσει τόσο μεγάλο ποσό.
«Είπε ότι ασχολείται με τα κρυπτονομίσματα. Προσπαθούσε να προσφέρει κάτι πίσω στην κοινότητα» σημείωσε και τόνισε πως ο Smith είναι ντόπιος.
Ποτέ στην ιστορία του εστιατορίου δεν έχει δοθεί ανάλογο φιλοδώρημα, είπε ο ίδιος. «Χαίρομαι που ο κόσμος προφέρει» δήλωσε. «Είναι πολύ δύσκολη βιομηχανία, ειδικά κατά την περίοδο της Covid».
Ο Jacobson είπε πως τα χρήματα «βοήθησαν πολύ» τη Lambert, η οποία εργάζεται στο εστιατόριο για περίπου δύο χρόνια. «Είναι ωραίο να γνωρίζεις πως υπάρχουν, ακόμα, καλοί άνθρωποι εκεί έξω. Τη βοήθησε».
Ο ίδιος, τέλος, ελπίζει πως η ιστορία αυτή θα εμπνεύσει κι άλλα άτομα «να είναι ευγενικά και υπομονετικά».
«Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει τον λογαριασμό του, η Lambert ήρθε στο γραφείο μου με δάκρυα στα μάτια και τρέμοντας, δηλώνοντας ότι ένας πελάτης της άφηνε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων στον λογαριασμό των 13,25 δολαρίων», δήλωσε ο Matt Martini, διευθυντής του Alfredo’s.
O Zachary Jacobson, μάνατζερ του καταστήματος, ρώτησε τον πελάτη γιατί αποφάσισε να αφήσει τόσο μεγάλο ποσό.
«Είπε ότι ασχολείται με τα κρυπτονομίσματα. Προσπαθούσε να προσφέρει κάτι πίσω στην κοινότητα» σημείωσε και τόνισε πως ο Smith είναι ντόπιος.
Ποτέ στην ιστορία του εστιατορίου δεν έχει δοθεί ανάλογο φιλοδώρημα, είπε ο ίδιος. «Χαίρομαι που ο κόσμος προφέρει» δήλωσε. «Είναι πολύ δύσκολη βιομηχανία, ειδικά κατά την περίοδο της Covid».
Ο Jacobson είπε πως τα χρήματα «βοήθησαν πολύ» τη Lambert, η οποία εργάζεται στο εστιατόριο για περίπου δύο χρόνια. «Είναι ωραίο να γνωρίζεις πως υπάρχουν, ακόμα, καλοί άνθρωποι εκεί έξω. Τη βοήθησε».
Ο ίδιος, τέλος, ελπίζει πως η ιστορία αυτή θα εμπνεύσει κι άλλα άτομα «να είναι ευγενικά και υπομονετικά».