ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ρόδος: Σκηνές απείρου κάλλους στον αέρα - Χαστούκια από επιβάτη στο προσωπικό πτήσης με αφορμή… δωρεάν σαμπάνια (Βίντεο)
Ένας επιβάτης, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, ισχυρίστηκε ότι η γυναίκα ούρησε επίσης στο κάθισμά της πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί στην Γερμανία
Μάρτυρες ενός απίστευτου περιστατικού έγιναν οι επιβάτες της πτήσης
από την Αγγλία για τη Ρόδο όταν μία γυναίκα τα… «έβαλε» με το πλήρωμα.
Για την ακρίβεια, όπως αναφέρει η Daily Mail, μία συνταξιούχος επιβάτης της πτήσης έφτασε στο σημείο μέχρι και να ουρήσει στο κάθισμα, όπως ανέφεραν ταξιδιώτες, ενώ αφορμή για τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν στον αέρα ήταν το γεγονός πως ήθελε να πιει δωρεάν σαμπάνια.
Η γυναίκα έγινε επιθετική και το αεροσκάφος έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Γερμανία, όπου η γυναίκα συνελήφθη.
Όπως αποκαλύπτει η Daily mail, η συνταξιούχος φέρεται να είχε εξοργιστεί κατά τη διάρκεια της πτήσης αφού απορρίφθηκε το αίτημά της για δωρεάν σαμπάνια. Τότε παρήγγειλε ένα τζιν τόνικ, αλλά ένα μέλος του πληρώματος φέρεται να της πήρε το ποτό, αφού έγινε όλο και πιο επιθετική.
Το βίντεο δείχνει έναν άνδρα, μέλος του πληρώματος, να σκύβει σε μια σειρά καθισμάτων κοντά στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου και να προσπαθεί να ηρεμήσει τη γυναίκα. Ο αεροσυνοδός του Jet2 φαίνεται να προσπαθεί να συγκρατήσει τα χέρια της γυναίκας. Τότε η γυναίκα σηκώνεται από τη θέση της και χαστουκίζει τον υπάλληλο δύο φορές στο πρόσωπο.
Ένα άλλο μέλος του πληρώματος φαίνεται να τον βοηθά να συγκρατήσει τη γυναίκα που πέφτει ξανά στο κάθισμά της. Ένας επιβάτης, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, ισχυρίστηκε ότι η γυναίκα ούρησε επίσης στο κάθισμά της πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί στην Γερμανία.
Σύμφωνα με επιβάτη του αεροπλάνου: «Μια γυναίκα στην πτήση ζήτησε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Η αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος αγόρασε ένα τζιν τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική και έτσι η αεροσυνοδός της αφαίρεσε το ποτό. Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στη μέση της πτήσης. Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους. Έχει ουρήσει πάνω από τρεις θέσεις και είχε επανειλημμένα εκρήξεις βίαιων επεισοδίων μέχρι που έπρεπε να κάνουμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο». Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους.
Ο επιβάτης, ο οποίος είπε ότι έπρεπε να περιμένουν στη Γερμανία για περισσότερες από δύο ώρες, πρόσθεσε: «Η Jet2 χειρίστηκε αυτή την κατάσταση πολύ καλά και ο πιλότος του αεροπλάνου έδωσε σε όλους δωρεάν ποτά». Στη συνέχεια δημοσίευσε το βίντεο στο TikTok όπου οι θεατές επέκριναν τη γυναίκα για την «απαράδεκτη» συμπεριφορά της.
Εκπρόσωπος της Jet2 δήλωσε: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο εκτράπηκε χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου, ώστε να αποβιβαστεί ένας επιβάτης που ενοχλούσε. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε.
Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές. Δεν θα διστάσουμε να επιδιώξουμε σθεναρά οποιοδήποτε κόστος προκύψει ως αποτέλεσμα αυτής της εκτροπής».
Για την ακρίβεια, όπως αναφέρει η Daily Mail, μία συνταξιούχος επιβάτης της πτήσης έφτασε στο σημείο μέχρι και να ουρήσει στο κάθισμα, όπως ανέφεραν ταξιδιώτες, ενώ αφορμή για τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν στον αέρα ήταν το γεγονός πως ήθελε να πιει δωρεάν σαμπάνια.
Η γυναίκα έγινε επιθετική και το αεροσκάφος έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Γερμανία, όπου η γυναίκα συνελήφθη.
Όπως αποκαλύπτει η Daily mail, η συνταξιούχος φέρεται να είχε εξοργιστεί κατά τη διάρκεια της πτήσης αφού απορρίφθηκε το αίτημά της για δωρεάν σαμπάνια. Τότε παρήγγειλε ένα τζιν τόνικ, αλλά ένα μέλος του πληρώματος φέρεται να της πήρε το ποτό, αφού έγινε όλο και πιο επιθετική.
Το βίντεο δείχνει έναν άνδρα, μέλος του πληρώματος, να σκύβει σε μια σειρά καθισμάτων κοντά στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου και να προσπαθεί να ηρεμήσει τη γυναίκα. Ο αεροσυνοδός του Jet2 φαίνεται να προσπαθεί να συγκρατήσει τα χέρια της γυναίκας. Τότε η γυναίκα σηκώνεται από τη θέση της και χαστουκίζει τον υπάλληλο δύο φορές στο πρόσωπο.
Ένα άλλο μέλος του πληρώματος φαίνεται να τον βοηθά να συγκρατήσει τη γυναίκα που πέφτει ξανά στο κάθισμά της. Ένας επιβάτης, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, ισχυρίστηκε ότι η γυναίκα ούρησε επίσης στο κάθισμά της πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί στην Γερμανία.
Σύμφωνα με επιβάτη του αεροπλάνου: «Μια γυναίκα στην πτήση ζήτησε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Η αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος αγόρασε ένα τζιν τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική και έτσι η αεροσυνοδός της αφαίρεσε το ποτό. Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στη μέση της πτήσης. Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους. Έχει ουρήσει πάνω από τρεις θέσεις και είχε επανειλημμένα εκρήξεις βίαιων επεισοδίων μέχρι που έπρεπε να κάνουμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο». Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους.
Ο επιβάτης, ο οποίος είπε ότι έπρεπε να περιμένουν στη Γερμανία για περισσότερες από δύο ώρες, πρόσθεσε: «Η Jet2 χειρίστηκε αυτή την κατάσταση πολύ καλά και ο πιλότος του αεροπλάνου έδωσε σε όλους δωρεάν ποτά». Στη συνέχεια δημοσίευσε το βίντεο στο TikTok όπου οι θεατές επέκριναν τη γυναίκα για την «απαράδεκτη» συμπεριφορά της.
Εκπρόσωπος της Jet2 δήλωσε: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο εκτράπηκε χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου, ώστε να αποβιβαστεί ένας επιβάτης που ενοχλούσε. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε.
Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές. Δεν θα διστάσουμε να επιδιώξουμε σθεναρά οποιοδήποτε κόστος προκύψει ως αποτέλεσμα αυτής της εκτροπής».