ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έλον Μάσκ: Λανσάρει άρωμα με την ονομασία «Καμμένα Μαλλιά» (Εικόνα)
Το νέο προϊόν πούλησε 10.000 μπουκάλια σε λίγες ώρες.
Νέα επιχειρηματική ευκαιρία φαίνεται ότι οσμίστηκε ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, ο οποίος λάνσαρε άρωμα
με την ονομασία «Καμμένα Μαλιά».
Το άρωμα «Burnt Hair», το οποίο διατίθεται μέσω της Boring Company, της εταιρείας του Έλον Μασκ που ειδικεύεται στη διάνοιξη τούνελ, πούλησε μέσα σε λίγες ώρες 10.000 μπουκάλια συνολικής αξίας ενός εκατ. δολαρίων, αναφέρει το Reuters.
«Με ένα όνομα σαν το δικό μου, η επέκταση στα αρώματα ήταν αναπόφευκτη» τιτίβισε ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος στο Twitter, όπου δηλώνει πλέον ως επάγγελμα «πωλητής αρωμάτων».
Musk σημαίνει στα αγγλικά μόσχος, μια ομάδα ουσιών, συχνά ζωικής προέλευσης, που χρησιμοποιείται ως βάση σε πολλά αρώματα.
Το άρωμα δεν είναι το μόνο ασυνήθιστο προϊόν στο ενεργητικό του Μασκ: H Tesla παρουσίασε το 2020 τη δική της μάρκα τεκίλας και ένα «κοντό σορτσάκι», ενώ η Boeing Company πούλησε το 2018 φλογοβόλα των 500 δολαρίων που της απέφεραν έσοδα 10 εκατομμυρίων. Έχει επίσης πουλήσει 50.000 καπέλα.
Ο Μασκ βρήκε το χρόνο να λανσάρει το νέο άρωμα λίγο αφότου επανέφερε την πρότασή του να αγοράσει την Twitter Inc. για 44 δισ. δολάρια.
Το άρωμα «Burnt Hair», το οποίο διατίθεται μέσω της Boring Company, της εταιρείας του Έλον Μασκ που ειδικεύεται στη διάνοιξη τούνελ, πούλησε μέσα σε λίγες ώρες 10.000 μπουκάλια συνολικής αξίας ενός εκατ. δολαρίων, αναφέρει το Reuters.
«Με ένα όνομα σαν το δικό μου, η επέκταση στα αρώματα ήταν αναπόφευκτη» τιτίβισε ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος στο Twitter, όπου δηλώνει πλέον ως επάγγελμα «πωλητής αρωμάτων».
Musk σημαίνει στα αγγλικά μόσχος, μια ομάδα ουσιών, συχνά ζωικής προέλευσης, που χρησιμοποιείται ως βάση σε πολλά αρώματα.
«Η εσάνς του αποτρόπαιου πόθου» είναι η περιγραφή που δίνει η Boring Company για το νέο προϊόν, το οποίο τιμάται 100 δολάρια και θα αρχίσει να παραδίδεται το πρώτο τρίμηνο του 2023.The finest fragrance on Earth!https://t.co/ohjWxNX5ZC pic.twitter.com/0J1lmREOBS
— Elon Musk (@elonmusk) October 11, 2022
Το άρωμα δεν είναι το μόνο ασυνήθιστο προϊόν στο ενεργητικό του Μασκ: H Tesla παρουσίασε το 2020 τη δική της μάρκα τεκίλας και ένα «κοντό σορτσάκι», ενώ η Boeing Company πούλησε το 2018 φλογοβόλα των 500 δολαρίων που της απέφεραν έσοδα 10 εκατομμυρίων. Έχει επίσης πουλήσει 50.000 καπέλα.
Ο Μασκ βρήκε το χρόνο να λανσάρει το νέο άρωμα λίγο αφότου επανέφερε την πρότασή του να αγοράσει την Twitter Inc. για 44 δισ. δολάρια.